Η Toyota επιβεβαίωσε ότι θα αγωνιστεί στην σεζόν 2021 του Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής με το ίδιο πλήρωμα 6 οδηγών.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής έχει επιλέξει την ισορροπία στο πλήρωμα οδήγησης για την πρώτη χρονιά που θα αγωνιστεί με το νέο Toyota GR010 Hybrid Le Mans Hypercar, διατηρώντας τα δύο πληρώματα όπου οδήγησαν την απερχόμενη Toyota TS050 Hybrid στην LMP1 κατά την διάρκεια της χρονιάς 2019-20.
Οι κάτοχοι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA Mike Conway, Jose Maria Lopez και Kamui Kobayashi θα μοιραστούν το τιμόνι του No. 7 της Toyota.
Το αυτοκίνητο No. 8 θα το οδηγήσουν οι περσυνοί νικητές του 24ωρου αγώνα στο Le Mans Sebastien Buemi, Kazuki Nakajima και Brendon Hartley.
Ο Nyck de Vries θα συνεχίσει να εργάζεται με την Toyota ως αναπληρωματικός οδηγός και οδηγός δοκιμών, ενώ ο Ολλανδός έχει πραγματοποιήσει κάποιους γύρους με την GR010 Hybrid κατά την διάρκεια των χειμερινών δοκιμών.
Η Toyota στοχεύει στον τρίτο συνεχόμενο τίτλο στο WEC μετά την επιτυχημένη υπεράσπιση του στέμματος της σεζόν 2018-19 όπου κατά την μεγαλύτερη διάρκεια του πρωταθλήματος αγωνίστηκε εναντίον της Rebellion Racing.
Οι Conway, Lopez και Kobayashi αγκάλιασαν τον παγκόσμιο τίτλο των οδηγών για πρώτη φορά κατακτώντας τέσσερις νίκες σε μία σεζόν που καθορίστηκε από το εφαρμογή του ‘success handicaps’.
“Το να ξεκινάς την νέα σεζόν ως Παγκόσμιος Πρωταθλητής είναι τέλειο, για όλους μας που αγωνιζόμαστε με το αυτοκίνητο No. 7 μας δίνει μεγάλη ώθηση,” δήλωσε ο Conway.
“Αλλά το πρώτο πράγμα είναι να κατακτήσεις τον τίτλο και μετά να τον κρατήσεις. Ο στόχος είναι να κερδίσουμε το πρωτάθλημα ξανά και επίσης τον μεγάλο αγώνα του Le Mans.
Την φετινή χρονιά στην κατηγορία Hypercar, όπου θα είναι ανοιχτή για τα αυτοκίνητα LMH όπως της Toyota και τα παρόμοια LMP1s, θα ελέγχονται από ένα σύστημα Ισορροπίας και Απόδοσης (BoP).
Ο Nakajima, όπου μαζί με τον Buemi στοχεύουν στην κατάκτηση της 4ης συνεχόμενης νίκης στο Le Mans, είναι αισιόδοξοι ότι θα γίνει μία κλειστή μάχη για τις νίκες στην κορυφαία κατηγορία του WEC κατά την διάρκεια του 2021.
“Πιστεύω ότι οι αγωνιζόμενοι θα είναι πιο κοντά από ποτέ αυτή την σεζόν, ο καθένας στην κατηγορία Le Mans Hypercar θα πιέζει για την νίκη όπου είναι καλό για τους οδηγούς και τους οπαδούς,” δήλωσε αυτός.
“Χρειαζόμαστε μία διαφορετική προσέγγιση αλλά ο στόχος μας δεν αλλάζει και ο στόχος μας για αυτή την σεζόν είναι πάντα ξεκάθαρος.
“Θέλουμε να κερδίσουμε το Le Mans για τέταρτη φορά με την Toyota Gazoo Racing, και το παγκόσμιο πρωτάθλημα.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!