Ο Helmut Marko δήλωσε πως έχει ήδη ξεκινήσει η δουλειά ώστε η RB να βελτιώσει τη διαχείριση των ελαστικών της, η οποία αυτή τη στιγμή υστερεί σε σχέση με της MCL39.
Μέσα στα επόμενα “3 έως 5 GP” η Red Bull αναμένεται να φέρει αναβαθμίσεις στην RB21, με στόχο να γεφυρώσει το χάσμα που βλέπει πως αυτή τη στιγμή έχει από τη McLaren, σύμφωνα και με τον ειδικό σύμβουλο της ομάδας, Helmut Marko.
Η ομάδα των Max Verstappen και Liam Lawson ξεκίνησε τη νέα σεζόν πίσω από τους Πρωταθλητές Κατασκευαστών, McLaren, η οποία έδειξε από τις χειμερινές δοκιμές του Bahrain πως ήταν το ταχύτερο πακέτο, κάτι που επιβεβαίωσε και στον εναρκτήριο αγώνα του 2025, στο Albert Park.
Οι Lando Norris και Oscar Piastri κλείδωσαν την πρώτη σειρά της εκκίνησης στις κατατακτήριες του Σαββάτου, με διαφορά πάνω από τρία δέκατα από τον επόμενο, Verstappen. Στον αγώνα, το δίδυμο των papaya άρχισε μετά τους πρώτους γύρους να απομακρύνεται από τον Ολλανδό, όταν τα επίπεδα φθοράς των ελαστικών της RB21 άρχισαν να αυξάνονται.
Ο σύμβουλος της αυστριακής ομάδας, Helmut Marko, παραδέχτηκε μετά τον αγώνα πως η φθορά στα ελαστικά είναι και η ειδοποιός διαφορά ανάμεσα στην ομάδα του και τη McLaren, ενώ προετοιμάζονται στο Milton Keynes αναβαθμίσεις για να μειωθεί αυτό το χάσμα.
“Γνωρίζαμε από τις δοκιμές του Bahrain πως οι McLaren ήταν λίγο ταχύτερες από εμάς”, σχολίασε ο Αυστριακός. “Μειώσαμε το πλεονέκτημά τους αυτό, θα έλεγα, από μισό δευτερόλεπτο σε δύο με τρία δέκατα. Μπορούμε να τις ανταγωνιστούμε για 6 με 8 γύρους, όμως έπειτα έχουμε μεγαλύτερη φθορά ελαστικών”.
“Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα, μαζί με κάποια άλλα επίσης. Αλλά τα γνωρίζουμε, και δουλεύουμε σκληρά γι’ αυτά. Σε τρεις με πέντε αγώνες ελπίζουμε να μπορέσουμε να τα εξαλείψουμε ώστε να έχουμε στα χέρια μας ένα μονοθέσιο στο ίδιο επίπεδο με τις McLaren”.
Walking into China with a podium under our belt 👏#F1 || #AusGP pic.twitter.com/a1LYhgw0Ve
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) March 17, 2025
Η Red Bull βρίσκεται στο κυνήγι ρυθμού ώστε να κλείσει τη διαφορά με τον βασικό της ανταγωνιστή, πριν έρθει η ώρα το ενδιαφέρον να μεταστραφεί πλήρως στο 2026 και τους νέους κανονισμούς που θα μπουν σε ισχύ.
Αυτό, βέβαια, είναι πιο εύκολο να ειπωθεί απ’ το να γίνει, δεδομένου πως πέρυσι η Red Bull πήγε προς τη λάθος κατεύθυνση με την εξέλιξη της RB20 στους πρώτους αγώνες του 2024. Εν τέλει θα έπρεπε να φτάσουμε στο τελευταίο τρίτο της περσινής χρονιάς για να υπάρξει επαναφορά προς βελτιώσεις που έφερναν θετική διαφορά.
Ωστόσο, ο επικεφαλής των Κόκκινων Ταύρων, Christian Horner, πιστεύει πως το μονοθέσιο του 2025 έχει αποδειχτεί πως είναι μια σταθερότερη πλατφόρμα για εξέλιξη. Κατά τη γνώμη του, η βελτιστοποίηση της ισορροπίας ανάμεσα σε εμπρός και πίσω μέρος στο άμεσο μέλλον θα είναι και αυτό που θα βελτιώσει και τη διαχείριση των ελαστικών κατά πολύ.
“Ναι, όταν έχεις ένα μονοθέσιο καλοζυγισμένο, τότε όλος ο κόσμος φαντάζει διαφορετικός”, σχολίασε ο Βρετανός. “Τα χαρακτηριστικά του μονοθεσίου είναι πιο εξευγενισμένα από την RB20. Δεν παρατηρούμε τις σπασμωδικές κινήσεις της RB20, και αυτό μας δίνει μια καλή, δυναμική πλατφόρμα ώστε να εξελίξουμε μέσα στη σεζόν το μονοθέσιο”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!