Ο επικεφαλής της ομάδας Rob Leupen της Toyota στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA αναγνώρισε ότι η εργασία του με τον Fernando Alonso είχε κάποιες εντάσεις κατά την διάρκεια της εξαιρετικά επιτυχημένης συνεργασίας που είχαν – με αποτέλεσμα τις δύο νίκες στον αγώνα 24 Hours of Le Mans και τον τρίτο παγκόσμιο τίτλο του Alonso.
Νωρίτερα φέτος, μιλώντας στην επίσημη ραδιοφωνική εκπομπή της F1, ο πρώην πρόεδρος της Ferrari Luca di Montezemolo χαρακτήρισε τις ικανότητες του Alonso στην ερώτηση που του έγινε: “Όταν κερδίζει, είναι χαρούμενος. Όταν δεν κερδίζει, είναι το πρόβλημα της ομάδας, δεν είναι χαρούμενος.”
Ο Alonso – όπου απέρριψε τους ισχυρισμούς του di Montezemolo με ένα εξοργισμένο tweet – κέρδισε 5 από τους 8 αγώνες στην “super-season” του WEC αυτή τη φορά με την Toyota. Τον προηγούμενο μήνα επιβεβαίωσε ότι δε θα παραμείνει στην ομάδα και την χρονιά 2019/20, και έτσι θα αντικατασταθεί από τον Brendon Hartley, αλλά είπε ότι είναι 100% σίγουρος για την επιστροφή του στο WEC στο μέλλον.
“Είναι ένας πραγματικά επαγγελματίας οδηγός που προσαρμόστηκε πολύ καλά με την ομάδα μας,” είπε ο Leupen για τον Alonso. “Δεν θέλει να είναι ξεχωριστός, κατάλαβε πολύ γρήγορα ότι δεν μπορεί να κερδίσει έναν αγώνα στο WEC μόνος του. Αυτό δεν ήταν θέμα για εκείνον, από τις πρώτες μας συζητήσεις. Προσαρμόστηκε, και το απόλαυσε. Για μία ομάδα το να έχει κάποιον όπως ο Fernando είναι πραγματικά ωραίο.”
Όταν ρωτήθηκε εάν είχε βιώσει κάποιο καβγά με αυτόν σε όλη την πορεία όπου ήταν μαζί, ο Leupen απάντησε: “Είδαμε κάποιες εντάσεις, αλλά γενικά πιστεύω ότι κάποιος όπως αυτός, δεν είσαι δεκτικός με όλα, πάντα έχεις τα όριά σου. Ήταν μόνο μερικές εντάσεις, αλλά δεν μπορώ να επιβεβαιώσω κάτι για το οποίο είπαν άλλοι για αυτόν στο παρελθόν. Δεν γνωρίζω αυτούς τους ανθρώπους καλά.
“Αλλά μας αρέσει που είχαμε κάποιον με αυτήν την μορφή, αυτή τη στάση. Ήταν καλό, και το ταξίδι έρχεται προς το τέλος του αυτή τη στιγμή. Λέει ότι θέλει να επιστρέψει κάποια στιγμή στο μέλλον, γιατί όχι;”
Όταν πιέστηκε για το αν κάποιες κλήσεις στρατηγικής που έπρεπε να ακολουθήσει – όπως για παράδειγμα στην Κίνα όταν το αυτοκίνητο #8 ήταν πολύ ταχύτερο αλλά έχασε την νίκη μένοντας κολλημένο πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας – προκάλεσαν μερικές εντάσεις, ο Leupen απάντησε: “Μερικές φορές ναι, αυτό εξηγεί τα πράγματα, επίσης μπορεί να έχεις μία ξεκάθαρη προσέγγιση “Το δέχεσαι ή όχι” – αλλά αυτό που ήταν πάντα ξεκάθαρο σε όλους τους οδηγούς, όχι μόνο για τον Fernando, ήταν ότι η ομαδική προσπάθεια είναι πιο σημαντική.
“Υπάρχουν κάποιες περιπτώσεις που μπορεί να μην σε κάνουν χαρούμενο επειδή η ομάδα σου θέτει μία συγκεκριμένη στρατηγική, αλλά μπορεί επίσης να υπάρξουν περιπτώσεις όπου είσαι τυχερός ή άτυχος. Εάν το αυτοκίνητο 7 είχε περισσότερη τύχη τότε θα είχε κερδίσει ένα ή δύο αγώνες περισσότερους: Εάν το αυτοκίνητο 8 ήταν λιγότερο τυχερό τότε ίσως και εκείνο να είχε χάσει μία ή δύο νίκες.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!