Η Scuderia Cameron Glickenhaus επιβεβαίωσε ότι δεν θα αγωνιστεί στον αγώνα 1000 Μιλίων του Sebring τον Μάρτιο και στην θέση αυτού στοχεύει στο ντεμπούτο του εξελιγμένου Le Mans Hypercar στον 2ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA για το 2021 στο Spa-Francorchamps.
Η Αμερικάνικη κατασκευάστρια εταιρία αυτοκινήτων SCG επικεντρώνεται στην έγκριση του νέου πρωτότυπου στην κορυφαία κατηγορία και στην εξασφάλιση της εισόδου δύο αυτοκινήτων όπου θα είναι πλήρως προετοιμασμένα πριν ενταχθούν στο grid του WEC για τον αγώνα 6 ωρών του Spa στις αρχές Μαΐου, σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρίας Jim Glickenhaus.
Το αρχικό σχέδιο της ομάδας ήταν να αγωνιστεί σε όλη την σεζόν για το 2021 που ξεκινά στα μέσα Μαρτίου.
Ο Glickenhaus εξήγησε ότι χρειάζεται ο απαραίτητος χρόνος για να εγκριθεί το αυτοκίνητο – σε συνδυασμό με την αβεβαιότητα της πανδημίας του κορονοϊού όπου επηρεάζει την επίσκεψης μας στο Sebring για το WEC – που οδηγεί στην απόφαση να απέχουμε από τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν.
Η αντίπαλος στην κατηγορία LMH Toyota αναμένεται να συμμετέχει στον αγώνα αντοχής 8 ωρών του Sebring, μαζί με την Alpine Endurance Team η οποία θα αγωνιστεί με το αυτοκίνητο της ORECA στην LMP1 την επόμενη χρονιά.
Το Sebring σηματοδοτεί τον πρώτο αγώνα για την νέα κατηγορία των Hypercar στο WEC, η οποία είναι ανοιχτή προς το παρόν για τα αυτοκίνητα LMH της επόμενης γενιάς καθώς και στα αυτοκίνητα της LMP1.
Glickenhaus 007 LMH Engine by Pipo. Remember sound is from "sound proof" control room… pic.twitter.com/A1BhWWDnAO
— Scuderia Cameron Glickenhaus (@Glickenhaus) December 10, 2020
“Ένας λόγος για τον οποίο θα απουσιάσουμε από τον αγώνα του Sebring είναι ότι πιστεύουμε πως το WEC πρόκειται να ακυρώσει αυτόν τον αγώνα, αλλά αυτή είναι μόνο η άποψη μου και δεν γνωρίζω τι πραγματικά θα συμβεί,” δήλωσε ο Glickenhaus.
“Αλλά δεύτερον: για να αγωνιστείς, πρέπει να έχεις έγκριση. Για να πάρουμε την έγκριση, πρέπει να “κλειδώσουμε” το αυτοκίνητο και να μπούμε στην αεροδυναμική σήραγγα της Sauber και να επιβεβαιώσουμε εάν το αυτοκίνητο πληροί τους κανονισμούς.
“Είναι προς το συμφέρων μας να πραγματοποιήσουμε όσες περισσότερες δοκιμές μπορούμε πριν το κάνουμε αυτό, και να φέρουμε το αυτοκίνητο ακριβώς εκεί που το θέλουμε.
“Για να δεσμευτούμε με την παρουσία μας στο Sebring, βασικά θα στέλναμε τα αυτοκίνητα σε 6 εβδομάδες από τώρα. Δεν νομίζω ότι θα συμβεί.
“Η ACO γνωρίζει ότι δεν πρόκειται να πάμε στο Sebring. Και αυτοί είναι χαρούμενοι με αυτό, επειδή αυτοί θέλουν να έχουμε ένα καλό αυτοκίνητο με το οποίο θα ξεκινήσουμε.”
Η SCG και ο μηχανικός-συνεργάτης Podium Advanced Technologies αυτή την στιγμή κατασκευάζουν το πρώτο 007, το οποίο σύντομα θα παρουσιαστεί και θα τεθεί σε διαδικασία ελέγχου.
Μία αρχική παρουσίαση αναμένεται να λάβει μέρος στα μέσα αυτού του μήνα, σηματοδοτώντας μία μικρή καθυστέρηση από την προηγούμενη εκτίμηση στις 5 Ιανουαρίου.
Η SCG στοχεύει επίσης στην διεξαγωγή εκτενών δοκιμών με τον προμηθευτή ελαστικών της LMH Michelin, συμπεριλαμβανομένης της διαδικασίας αντοχής 30 ωρών, πριν ανακοινωθεί το πλήρωμα οδηγών στα μέσα του Μαρτίου.
It is strange days when a mico company like ours designs, engineers, commissions and builds every part of a Top Class Le Mans Car and some gigantic manufacturers stick their engine into a spec rolling chassis and call it one of theirs. Le Mans is Holy Ground. pic.twitter.com/49TA8XUJfA
— Scuderia Cameron Glickenhaus (@Glickenhaus) December 18, 2020
“Κατασκευάσαμε το πρώτο σασί,” δήλωσε ο Glickenhaus. “Η δεύτερη καμπίνα θα έρθει αυτή την εβδομάδα, οπότε θα αρχίσουμε να κατασκευάζουμε και το δεύτερο σασί.
“Το αυτοκίνητο θα παρουσιαστεί τον Ιανουάριο και στην συνέχεια θα πραγματοποιήσουμε αρκετές δοκιμές με τους οδηγούς μας τον Φεβρουάριο.
“Με αυτά πρόκειται να “κλειδώσουμε” το αυτοκίνητο και τους οδηγούς – 6 ή 7 από αυτούς – και μετά θα πάρουμε την έγκριση για το αυτοκίνητο.
Ο Glickenhaus εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι το SCG μυ-υβριδικό αυτοκίνητο θα είναι σε θέση να ανταγωνιστεί το υβριδικό LMH της Toyota, βάση της ανάλυσης από την ολοκλήρωση στον προσομοιωτή ελαστικών.
“Το πλεονέκτημα που θα έχουν τα υβριδικά αυτοκίνητα – και αυτό ισχύει μόνο για τα υβριδικά LMH – είναι η κίνηση και στους 4 τροχούς, έχεις λιγότερη φθορά ελαστικών,” εξήγησε αυτός.
“Πιστεύουμε ότι η ACO και το WEC θα είναι πολύ δίκαιοι με εμάς. Πιστεύω ότι αυτοί θέλουν να μας δουν να είμαστε πραγματικά ανταγωνιστικοί, και νομίζω ότι αυτό το κάνει και η Toyota επίσης.
“Και οι δύο αντίστοιχα έχουμε τελειώσει με την προσομοίωση και, για να είμαι ειλικρινής, πιστεύω ότι έκαναν μία “πραγματική” προσομοίωση, και ξέρω ότι το κάναμε.
“Είμαστε και οι δύο όπου το WEC και η ACO θέλει να είμαστε, με τα ελαστικά. Η Michelin θα το βελτιώσει αυτό όσο περνάει ο καιρός, οπότε πιθανόν θα έχουμε τέσσερα stints.
“Αλλά θα είναι μία περίοδος δοκιμών για όλους μας, οι πρώτοι αγώνες.”
Glickenhaus 007 LMH pic.twitter.com/Il1mDvu3Lw
— Scuderia Cameron Glickenhaus (@Glickenhaus) January 4, 2021
Το πλήρωμα οδηγών περιλαμβάνει έναν συνδυασμών νεαρών και έμπειρων οδηγών
Όσο αναφορά την επιλογή του οδηγού, ο Glickenhaus ανέφερε ότι η ομάδα του ψάχνει για έναν “συνδυασμό” οδηγών που θα κουβαλούν διαφορετικές στιγμές εμπειρίας από το WEC, τα πρωτότυπα αγωνιστικά και το αυτοκίνητο της SCG.
Ο πρώην οδηγός της Ford GT Richard Westbrook εκπροσώπησε την ομάδα στον αγώνα 24 ωρών του Nürburgring, ενώ ο Glickenhaus υπαινίχθηκε ότι ο Βρετανός “μπορεί να συμμετέχει” στο πρόγραμμα LMH.
Δεν έχουν επιβεβαιωθεί οι οδηγοί για το πρόγραμμα, όπου θα υποστηρίζεται από τους 15 φορές νικητές του Le Mans Joest Racing και Sauber οι οποίες θα εξελίξουν την 007 αεροδυναμικά.
“Πιστεύω ότι είναι σωστό να πούμε πως ο άνθρωπος που θα οδηγεί το LMH θα έχει ασχοληθεί στο παρελθόν με Formula 1, LMP1 ή LMP2,” δήλωσε ο Glickenhaus.
“Θα είναι ένας συνδυασμός έμπειρων και νεαρών πιλότων, γρήγορων, ανερχόμενων πιλότων.
“Η απόκτηση κορυφαίων οδηγών σήμερα στον κόσμο, που θέλει να κερδίσει το Le Mans, δεν είναι δύσκολο έργο. Έχουμε μερικά εκπληκτικά ονόματα που θέλουμε να δοκιμάσουμε, και θα έχουμε κάποιους εξαιρετικούς οδηγούς. Αυτό δεν θα είναι πρόβλημα.
“Πρόκειται να δοκιμάσουμε τους οδηγούς τον Φεβρουάριο, μέχρι και τον Μάρτιο. Από τον Μάρτιο θα πάρουμε μία απόφαση.
“Το μόνο πράγμα που είναι θέμα είναι η κατάσταση με τον COVID. Ελπίζουμε να χρησιμοποιήσουμε ανθρώπους από τις ΗΠΑ αλλά μπορεί να μην είναι πρακτικό έως ότου το διατλαντικό ταξίδι διορθωθεί. Μέχρι να πάρουν τα εμβόλια οι άνθρωποι, αυτό θα είναι δύσκολο.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!