Ο Carlos Sainz δήλωσε πως το να προσπεράσει τις δύο Mercedes και να πάρει το προβάδισμα νωρίς στο Πορτογαλικό Grand Prix ήταν στην πραγματικότητα «αρκετά εύκολο».
Ο Ισπανός κατάφερε με τα μαλακά ελαστικά του να προσπεράσει τον Lewis Hamilton και τον Valtteri Bottas και να μείνει στη πρωτοπορία του αγώνα για αρκετούς γύρους.
Και παρόλο που δεν περίμενε ποτέ να φτάσει από την έβδομη θέση στη πρώτη μέχρι τον δεύτερο γύρο, ο Sainz είπε ότι το πλεονέκτημα ελαστικών που είχε έναντι άλλων μονοθεσίων το έκανε πολύ απλό.
«Ειδικά το να τους περνάω, ήταν πολύ εύκολο στην πραγματικότητα», είπε ο Sainz στο Sky F1. «Δεν ήταν μια σκληρή μάχη ή κάτι τέτοιο, περνούσα δίπλα τους όπως περνούν αυτοί από εμάς τις περισσότερες φορές».
Ο Sainz πιστεύει ότι ο βασικός παράγοντας που τον βοήθησε ήταν το να εξασφαλίσει ότι είχε αρκετή θερμότητα στα ελαστικά του στον γύρο σχηματισμού.
«Έδωσα μεγάλη έμφαση στον γύρο προθέρμανσης στο να προσπαθήσω να βεβαιωθώ ότι έφτασαν τα ελαστικά μου στη σωστή θερμοκρασία», είπε. «Τότε βλέπεις μερικά μονοθέσια με μεσαία ελαστικά, άλλα με μαλακά ελαστικά, αλλά νομίζω ότι εκείνοι οι λίγοι βαθμοί θερμοκρασίας παραπάνω στο μαλακό ελαστικό και εκείνοι οι επιπλέον βαθμοί που έβαλα στον γύρο σχηματισμού μου έδωσαν αυτόν τον καλό πρώτο γύρο».
Ωστόσο, παραδέχεται ότι σχεδόν όλα πήγαν στραβά στον πρώτο γύρο όταν ο Hamilton φρέναρε νωρίς προς έκπληξη του Ισπανού.
«Παραλίγο να τρακάρουμε εκεί επειδή φρέναρε τόσο νωρίς. Αλλά μπόρεσα απλώς να οδηγήσω από την εξωτερική χωρίς πρόβλημα», είπε.
«Τώρα βλέπω τον Valtteri, και περίμενα, γιατί δεν έβρεχε πια, περίμενα να ανεβάσει το ρυθμό. Δεν ξέρω, ένιωθα πολύ άνετος».
«Τότε τον έχω φτάσει, και προσπαθώ να «δείξω τη μύτη μου» για να τον κάνω λίγο να αγχωθεί, να κοιτάξει τους καθρέφτες του, και τότε χάνει λίγο την κορυφή της στροφής. Νομίζω ότι με την εμφάνισή μου τον τον έκανα να κοιτάζει στους καθρέφτες και έτσι έχασε την κορυφή της στροφής, που με οδήγησε στο προβάδισμα».
Ο Sainz δεν μπορούσε να διατηρήσει το προβάδισμα για πολύ από τη στιγμή που η Mercedes είχε φέρει τα ελαστικά της στη θερμοκρασία λειτουργίας και τελικά έπεσε στην κατάταξη, τερματίζοντας στην έκτη θέση, αφού υπέφερε από φθαρμένα ελαστικά. Πιστεύει ότι είναι ένα ζήτημα στο οποίο εκτίθεται ιδιαίτερα η McLaren.
«Ναι, έχουμε δυσκολευτεί στους τελευταίους αγώνες με τις ψυχρότερες θερμοκρασίες», εξήγησε. «Το μονοθέσιό μας τείνει να έχει λίγο υποστροφή στη μέση της στροφής, και αυτό βλάπτει αρκετά τα μπροστινά αριστερά ελαστικά».
«Πρόκειται για ένα χαρακτηριστικό του μονοθεσίου μας πρόσφατα, και πρέπει να συνεχίσουμε να διερευνούμε το γιατί. Γιατί σήμερα, χωρίς τη φθορά των ελαστικών, αφού προηγηθήκαμε στην αρχή, νομίζω ότι θα μπορούσαμε τουλάχιστον να έχουμε τερματίσει τέταρτοι ή πέμπτοι, με έναν κανονικό αγώνα».
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!