Ο επικεφαλής της Renault, Cyril Abiteboul, θεωρεί πως με επτά αγώνες να απομένουν για το τέλος της φετινής σεζόν είναι απολύτως πιθανή μια 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ανατροπή σκηνικού στο midfield φέτος, με τη Renault να βρίσκεται στην 5η θέση της κατάταξης ύστερα από 14 αγώνες και τη McLaren να έχει ανέβει 4η. Την ίδια περίοδο πέρυσι. η γαλλική ομάδα ήταν 4η με τη McLaren στην 6η θέση.
Η ομάδα του Enstone βρίσκεται σε έναν συνεχή αγώνα στο midfield φέτος με έντονες διακυμάνσεις. Την ίδια ώρα που κυνηγά τη McLaren, η Renault έχει από κάτω τις Toro Rosso και Racing Point οι οποίες είναι διατεθειμένες να παλέψουν μέχρι τέλους.
Όμως, ύστερα από το δυνατότερό τους αποτέλεσμα για φέτος στη Monza, με τον Daniel Ricciardo 4o και τον Nico Hulkenberg 5o, ο Abiteboul είναι πλέον πεπεισμένος πως τα πράγματα μπαίνουν στη σωστή κατεύθυνση.
“Φέτος είχαμε με ταραχώδη χρονιά”, σχολίασε ο Γάλλος κάνοντας ανασκόπηση στη φετινή σεζόν της Renault. “Υπήρξαν περιστάσεις όπου θα μπορούσαμε να είχαμε πάρει καλά αποτελέσματα με βαθμούς όμως αυτό δε συνέβη για πολλούς και διάφορους λόγους. Μερικές φορές ήταν δικά μας λάθη, άλλες φορές εξωτερικοί παράγοντες. Στην Ιταλία τίποτα δεν πήγε στραβά. Ήταν ένα αποτέλεσμα που αξίζαμε”.
Η μάχη για την 4η θέση καλά κρατεί φέτος, με τη McLaren να έχει δείξει καλό ρυθμό με πέντε σερί αγώνες στους βαθμούς από τη Γαλλία μέχρι και την Ουγγαρία. Η Renault απάντησε σε αυτό με αναβαθμίσεις κινητήρα και ένα πακέτο χαμηλής αεροδυναμικής για Spa και Monza. Από αυτό κατάφερε να ψαλιδίσει τη διαφορά κατά 25 βαθμούς.
“Πιστεύω πως είναι απολύτως δίκαιο να πούμε ότι η δουλειά που έγινε από πλευράς κινητήρα είναι πολύ ξεκάθαρη”, σχολίασε ο Abiteboul. “Ήμασταν ανταγωνιστικοί σε Montreal, Spa και Monza, πίστες που είναι αντιπροσωπευτικές”.
“Οι αδυναμίες του μονοθεσίου υπάρχουν ακόμα, γι’ αυτό δεν είμαι πανευτυχής. Ξέρω πως θα υπάρξουν και πάλι δύσκολοι καιροί μπροστά μας. Και πάλι όμως, κάναμε μια επίδειξη της δυναμικής μας, η οποία φάνηκε ξεκάθαρα στην Ιταλία”.
Στο αντίπαλο στρατόπεδο, ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, δήλωσε πως η ομάδα δε θα θέσει σε κίνδυνο την εξέλιξη του μονοθεσίου του 2020 μόνο και μόνο για να κατακτήσει την 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Ο στόχος του Abiteboul όμως παραμένει ξεκάθαρος.
“Αρχικά, δεν επανεξετάζεις τους στόχους σου μόνο και μόνο επειδή τα πράγματα δείχνουν πιο δύσκολα. Την Κυριακή (στη Monza) ο στόχος μας ήταν η 4η θέση και αυτός ο στόχος παραμένει και τώρα. Νομίζω πως είμαστε 18 βαθμούς μακριά (από τη McLaren) με επτά αγώνες να απομένουν. Πρέπει να πετύχουμε κατά μέσο όρο τρεις βαθμούς παραπάνω από αυτούς. Είναι απόλυτα επιτεύξιμο”.
“Πιστεύω πως θα υπάρξουν πίστες που θα είναι γρηγορότεροι από εμάς. Αυτό είναι γεγονός. Και θα υπάρχουν και πίστες όπου θα είμαστε εμείς ταχύτεροι. Έτσι, θα πρέπει να είμαστε σε θέση να κάνουμε αυτά που έχουμε κάνει μέχρι στιγμής. Και όπου είμαστε γρηγορότεροι, θα πρέπει να πετύχουμε παραπάνω βαθμούς (όπως στην Ιταλία) και αυτό θα είναι καλό”.
“Όμως και πάλι, ο στόχος μας δεν είναι η McLaren. Ο στόχος είναι να βελτιωθούμε παντού και εναντίον όλων, επειδή αν και είναι καλές η 4η και η 5η θέση, δεν είναι εκεί που θέλουμε να βρεθούμε”, συμπλήρωσε ο Abiteboul.
Επόμενος αγώνας η Σιγκαπούρη, μια πίστα όπου η Renault νίκησε στο παρθενικό Grand Prix το 2008 με τον Fernando Alonso. Την επόμενη χρονιά, νικητής ήταν ο Lewis Hamilton της McLaren. Από τότε όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει κατά πολύ…
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!