Ο οδηγός της Renault, Nico Hulkenberg, ανέφερε ότι προσπαθώντας να ακολουθήσεις άλλα μονοθέσια τώρα είναι τόσο δύσκολο όσο ήταν πάντοτε, παρά τις προσπάθειες των υπευθύνων της Formula 1 να διευκολύνουν τις προσπεράσεις.
Η ανανέωση στους κανονισμούς αναφορικά με την αεροδυναμική των μονοθέσιων για το τρέχον έτος, είχε ως στόχο να βοηθήσει τα μονοθέσια να πλησιάζουν πιο κοντά μεταξύ τους. Ωστόσο, παρά τη μικρή βελτίωση, το πρόβλημα παραμένει και είναι ένας σημαντικός παράγοντας στην έλλειψη συναρπαστικών αγώνων.
Ο Hulkenberg πιστεύει ότι το πρόβλημα της αδυναμίας να πλησιάσει κανείς στα μπροστινά μονοθέσια, δεν θα πρέπει να υποβαθμιστεί, καθώς θεωρεί πως αποτελεί σημαντικό μειονέκτημα για τους οδηγούς.
“Αισθάνομαι ότι είναι τόσο δύσκολο όσο ήταν πάντα, για να είμαι ειλικρινής”, δήλωσε ο Hulkenberg όταν ρωτήθηκε από το Motorsport.com για τις δυσκολίες να πλησιάσει τα προπορευόμενα μονοθέσια.
“Ειδικά αν πλησιάσεις πολύ κοντά, ας πούμε στα πέντε δέκατα. Αν ο οδηγός μπροστά σου έχει μια αναπήδηση και κάνει ένα λάθος, η αιφνίδια απώλεια της πρόσφυσης που αντιμετωπίζεις είναι μερικές φορές δραστική και είσαι απλά αναγκασμένος είτε να αφήσεις το γκάζι ή να βγεις εκτός.
“Μοιάζει σαν να χτυπάς στο Σινικό τείχος ή να σου παίρνουν το έδαφος κάτω από τα πόδια σου”.
Ο Hulkenberg ξεκαθάρισε ότι δεν υπάρχει καμιά προσπάθεια αλλαγής στους ισχύοντες κανόνες που θα βελτίωνε την κατάσταση βραχυπρόθεσμα, καθώς μόνο μια σημαντική αναθεώρηση θα έκανε τη δουλειά.
«Χρειαζόμαστε μια διαφορετική ιδέα», είπε. «Καταλαβαίνω ότι προς τα εκεί κατευθυνόμαστε.”
Οι υπεύθυνοι της F1 πιέζουν σκληρά για να δημιουργήσουν μονοθέσια από το 2021 που θα είναι πολύ πιο ικανά να ακολουθούν το ένα το άλλο.
Ενώ ο Lewis Hamilton είναι κάπως σκεπτικός με τις φιλοδοξίες που έχουν δημιουργηθεί με τις τρέχουσες προτάσεις κανόνων, ο Hulkenberg είναι εμφανώς πιο αισιόδοξος.
“Δεν ξέρω συγκεκριμένα τι εννοεί (ο Hamilton), αλλά νομίζω ότι οι τεχνικοί κανόνες κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Για μένα το μεγαλύτερο θέμα είναι να καθορίσουμε σαφώς τους κανονισμούς αεροδυναμικής με τον σωστό τρόπο ώστε να έχουμε καλούς, κλειστούς και καθαρούς αγώνες”, δήλωσε ο Γερμανός, ο οποίος συμμετείχε σε μια πρόσφατη συνάντηση των επικεφαλής των ομάδων με τη FIA για να συζητήσουν τους κανονισμούς του 2021.
“Όλοι σε αυτή τη συνάντηση πραγματικά καταλάβαιναν και φαινόταν ότι ήθελαν το ίδιο, διότι στο τέλος της ημέρας, οι αγώνες και ένα καλό show είναι αυτό που κάνει την Formula 1 να πουλάει και να δημιουργεί ψυχαγωγία. Οπότε δεν είμαι ακριβώς σίγουρος τι εννοεί ή τι θέλει”, κατέληξε ο οδηγός της Renault για τον Βρετανό πρωταθλητή.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!