Ο Lewis Hamilton επέμεινε πως η μετακίνησή του στη Ferrari ήταν η “σωστή επιλογή”, ενώ τόνισε πως εάν παρέμενε στη Mercedes, θα επέλεγε να αναλάβει μεγαλύτερο ρίσκο.
Ο Hamilton πέρασε την πρώτη του εβδομάδα ως οδηγός της Ferrari, επισκεπτόμενος τα πασίγνωστα κεντρικά της ομάδας στο Maranello, ενώ έκανε και τους πρώτους του γύρους με μονοθέσιο της Ferrari, στο Fiorano, την ιδιωτική πίστα της ιταλικής ομάδας.
Ο Βρετανός ολοκλήρωσε 30 γύρους με την SF-23, μια εμπειρία που τόνισε πως ήταν “από τις καλύτερες ημέρες της ζωής μου”.
Το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του Hamilton με την κόκκινα φόρμα συγκέντρωσε πλήθος χιλιάδων ανθρώπων στα όρια της περίφραξης της πίστας, μόνο και μόνο για να δουν τον επτάκις παγκόσμιο πρωταθλητή να περνά οδηγώντας ένα μονοθέσιο της Scuderia.
Παρά τον τεράστιο ενθουσιασμό που συγκέντρωσε η πρώτη του εμφάνιση με τα κόκκινα, έχει υπάρξει αρκετός σκεπτικισμός αναφορικά με το πόσο ωφέλιμη ήταν αυτή η μετακίνηση στη Ferrari για τον Hamilton.
Καθώς έγινε 40 νωρίτερα μέσα στον μήνα, ο Βρετανός πέρασε το 2024 μια σχετικά δύσκολη σεζόν στη Mercedes, όπου έχασε 19 από τις 24 φορές στην εσωτερική μάχη των κατατακτηρίων από τον ομόσταβλό του, George Russell.
Αυτό που εικάζεται είναι πως στη Ferrari ο Hamilton θα τα βρει ακόμα πιο σκούρα, έχοντας απέναντί του τον Charles Leclerc, έναν οδηγό που ήδη από το 2019 προαλείφεται για επόμενος πρωταθλητής της Ferrari. Και ενίοτε οι εμφανίσεις του στην πίστα το έχουν κάνει να φαίνεται αρκετά πιθανό.
Ωστόσο, ο Hamilton επιβεβαίωσε πως έβλεπε μεγαλύτερο ρίσκο στο να τιμήσει το συμβόλαιο με την ομάδα του Brackley από το να αλλάξει στρατόπεδο και να γίνει κάτοικος Ιταλίας και Maranello.
“Γνώριζα πως η συμφωνία με τη Ferrari ήταν η σωστή επιλογή για μένα και πως θα μου έδινε την πρόκληση που αναζητούσα”, δήλωσε ο Βρετανός στο “Get Hired”, το newsletter του LinkedIn.
“Εν τέλει, κάθε νέα ευκαιρία είναι στη βάση της ένα άλμα πίστης. Κανείς μας δεν μπορεί να προβλέψει το μέλλον, έτσι η αλλαγή εργασίας ή στην περίπτωσή μου, ομάδας, πάντα θα έρχεται με ένα επίπεδο ρίσκου”.
“Αλλά πιστεύω πως υπάρχει περισσότερο ρίσκο στο να επιλέξεις να μείνεις κάπου που νιώθεις βολικά και να επαναπαυτείς. Πείτε το ένστικτο, αλλά γνώριζα πως η επιλογή της Ferrari ήταν η σωστή κίνηση για μένα και θα μου έδινε την πρόκληση που χρειάζομαι”.
“Υπάρχουν τόσοι απίστευτοι άνθρωποι στην ομάδα και ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί τους. Έχω πλήρη πίστη πως θα πετύχουμε μαζί εξαιρετικά πράγματα”.
The first lap in a Ferrari is nothing short of amazing pic.twitter.com/Y5D3Q5O0F5
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) January 24, 2025
Η τωρινή αλλαγή δεν είναι η πρώτη στην καριέρα του Hamilton, ωστόσο άφησε πίσω του ένα οργανισμό που σε πολλές περιπτώσεις είχε στηθεί γύρω από το πρόσωπό του, έχοντας κατακτήσει μαζί 6 τίτλους από το 2013.
Όμως, ο επικεφαλής της Ferrari, Fred Vasseur, αποκάλυψε πως η ομάδα του δεν έχει σχέδια να χτίσει το ίδιο περιβάλλον στο οποίο βρισκόταν στη Mercedes ο Hamilton, μόνο και μόνο για να επιταχυνθεί η προσαρμογή του.
“Θα ήταν λάθος για εμάς να αντιγράψουμε όσα γίνονται στη Mercedes, απλά όλα βαμμένα κόκκινα”, δήλωσε στο Auto Motor und Sport ο Γάλλος. “Θα πρέπει να βρούμε τον δικό μας τρόπο με τον Lewis”.
Παρά το γεγονός πως πέρσι πήρε δύο νίκες, λήγοντας μια περίοδο ανυδρίας που κρατούσε από το 2021, ο Hamilton έδειξε να χάνει λίγο από τη μαγεία του πέρσι σε συνθήκες ενός γρήγορου γύρου.
Ωστόσο, ο Vasseur που συνεργάστηκε μαζί του το 2006, τη χρονιά που κατέκτησε ο νεαρός, τότε, Hamilton το GP2, αρνήθηκε τις όποιες ανησυχίες πως το νέο απόκτημα της ομάδας του βρίσκεται σε καθοδική πορεία.
“Δείτε τους 50 γύρους που έκανε στο Las Vegas. Ξεκίνησε 10ος, τερμάτισε πίσω από το κιβώτιο του Russell (που κέρδισε τον αγώνα). Δεν ανησυχώ καθόλου”, δήλωσε σε σχετική ερώτηση του Motorsport Week ο Vasseur.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!