Ο George Russell ξεκαθάρισε πως η W15, το μονοθέσιο του 2024, δεν πρόκειται να πέσει στις ίδιες παγίδες με τα προηγούμενα, μιας και ο σχεδιασμός του δεν έγινε βεβιασμένα.
Η Mercedes προκάλεσε έκπληξη όταν επέλεξε για το 2024 να παραμείνει στον zeropod σχεδιασμό για τη W14, διατηρώντας και συνολικά τη σχεδιαστική φιλοσοφία της W13 από το 2022, ενός μονοθεσίου που ξεκίνησε με το “αριστερό” τη ground effect εποχή της F1, ωστόσο με βελτίωση κατάφερε να φέρει το 1-2 για τα Ασημί Βέλη στο Sao Paulo.
Ωστόσο, στη Mercedes πείστηκαν λανθασμένα πως ο συγκεκριμένος σχεδιασμός θα μπορούσε να πιάσει τα επίπεδα απόδοσης που έχει η σχεδιαστική φιλοσοφία της Red Bull, με την ομάδα να αποφασίσει μετά τους πρώτους αγώνες του 2023 πως ήρθε η ώρα αλλαγής για τη σχεδιαστική ρότα του μονοθεσίου.
Έτσι, στο GP του Monaco, ήρθαν οι πρώτες αλλαγές που μετακίνησαν το μονοθέσιο προς την downwash φιλοσοφία της RB19, με τον επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff να δηλώνει πρόσφατα πως
“σχεδόν κάθε εξάρτημα έχει αλλάξει, καθώς μόνο έτσι θα έχουμε μια ευκαιρία με τη W15 του 2024”.
Οι συγκεκριμένες αλλαγές, κατά τον Wolff, θα κάλυπταν τη διαρρύθμιση του σασί, την κατανομή βάρους και τη ροή του αέρα γύρω από το σώμα του μονοθεσίου.
Μιλώντας σε επιλεγμένα media, ο οδηγός της Mercedes, George Russell, δήλωσε πως νιώθει ιδιαίτερα ενθαρρυμένος για την παρούσα χειμερινή περίοδο επειδή η ομάδα του δουλεύει πάνω σε έναν εντελώς νέο σχεδιασμό για τη W15 εδώ και πολύ καιρό, έτσι έχει γίνει πολλή δουλειά και μελέτη πάνω στη συγκεκριμένη φιλοσοφία.
“Την ίδια στιγμή, θεωρώ πως πέρυσι τα πράγματα κινήθηκαν λίγο βιαστικά”, εξήγησε ο Βρετανός.
“Δεν είχαμε όλη τη διαθέσιμη πληροφορία ανά χείρας, ίσως φτάσαμε σε κάποια συμπεράσματα χωρίς ενδελεχή εξέταση των πιθανών συνεπειών”.
“Και μάθαμε, όταν το μονοθέσιο πάτησε πίστα φέτος, πως μπορεί να βελτιωθήκαμε σε ορισμένους τομείς, όμως αυτό ήρθε με αρκετές αρνητικές συνέπειες που δεν είχαμε λάβει υπόψη μας”.
“Έτσι, θεωρώ πως κάναμε εξαιρετική δουλειά φέτος, στο να δούμε τι είναι ακριβώς αυτό που χρειαζόμαστε. Είχαμε προφανώς και επιπλέον εμπειρία 12 μηνών για να κατανοήσουμε περισσότερο το μονοθέσιο και το τί θα φέρει επιθυμητή επίδοση”.
For one last time in 2023 🙏 pic.twitter.com/6zZ4jdHaJ8
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) December 31, 2023
“Θεωρώ πως πέρυσι βάλαμε όλες μας τις ελπίδες σε έναν τομέα και αυτός δεν έδωσε τα αναμενόμενα. Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι πως έχουμε μπροστά μας μια μεγάλη διαφορά να καλύψουμε”.
“Η κυριαρχία της Red Bull φέτος είναι πιθανώς η μεγαλύτερη, στατιστικά είχαν το πιο κυρίαρχο μονοθέσιο, έτσι μπροστά μας βρίσκεται ένα βουνό”.
“Μπαίνω όμως στη νέα σεζόν ανοιχτόμυαλος. Δεν θεωρώ πως κάποιος γίνεται να περιμένει από εμάς, τη McLaren, την Aston Martin ή τη Ferrari το να βελτιωθούμε τόσο πολύ αμέσως”.
“Είμαι σίγουρα αισιόδοξος, όμως, πως δεν θα πέσουμε στις ίδιες παγίδες που πέσαμε και πέρυσι”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!