Ο επικεφαλής της ομάδας της Aston Martin, Otmar Szafnauer, επιβεβαίωσε ότι το νέο μονοθέσιο της ομάδας φέτος θα φέρει ένα εντελώς νέο πλαίσιο παρά την υποτιθέμενη μεταφορά ανταλλακτικών από την περασμένη σεζόν.
Μετά το ξέσπασμα της πανδημίας του Covid-19 που έπληξε σοβαρά την F1 κατά το πρώτο μέρος της περασμένης σεζόν, συμφωνήθηκε ότι η εισαγωγή των νέων κανονισμών θα καθυστερήσει κατά ένα έτος, δηλαδή έως το 2022 και θα υπάρξει πάγωμα στα μονοθέσια του περασμένου έτους σε αυτή σεζόν σε μια προσπάθεια εξοικονόμησης χρημάτων.
Ωστόσο, οι ομάδες είχαν ακόμη δύο tokens ανάπτυξης σύμφωνα με τους κανονισμούς για χρήση, με αποτέλεσμα η Aston Martin να επιλέξει αλλαγές στο πλαίσιο.
Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι η FIA έχει κάνει σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς για τη μείωση της κάθετης δύναμης.
“Δεν είχαμε το φυσιολογικό περιθώριο ανάπτυξης που συνήθως έχουμε, οπότε από φιλοσοφικής άποψης το να τρέξουμε ένα μονοθέσιο με χαμηλή κλίση, παρέμεινε το ίδιο”, δήλωσε ο Szafnauer στο Sky Sports F1.
“Λέγοντας το αυτό, παρόλο που δεν είχαμε πολύ περιθώριο ανάπτυξης, η FIA έκανε αεροδυναμικές αλλαγές και σημαντικές για να μειώσει την κάθετη δύναμη και να μας επιβραδύνει. Εξαιτίας αυτού, έπρεπε να αναδιαμορφώσουμε το όλο θέμα.”
“Είναι η πρώτη φορά που ένα μεταφερόμενο μονοθέσιο (από την προηγούμενη σεζόν) έχει πολλά από τα ανταλλακτικά του καινούργια, οπότε παρόλο που η φιλοσοφία είναι η μεταφορά, θα έχουμε πολλά νέα ανταλλακτικά στο μονοθέσιο, νέα αεροδυναμική ανάπτυξη, ακόμη και ένα νέο πλαίσιο επίσης.”
“Αν και το μονοθέσιο θα είναι παρόμοιο με του προηγούμενου έτους, θα είναι κυρίως καινούργιο.”
Οι τέσσερις αεροδυναμικές αλλαγές είναι όλες σχετικά μικρές, αλλά όταν προστεθούν μαζί θα επηρεάσουν σημαντικά την κάθετη δύναμη, οδηγώντας σε μια ομάδα όπως η Aston Martin που επιλέγει να εργαστεί για το πώς μπορεί να ξανά κερδίσει σε αυτόν τον τομέα.
Όποια ομάδα έχει μεγαλύτερη επιτυχία τότε θα μπορούσε τελικά να επικρατήσει στον αγώνα του best of the rest πίσω από τη Mercedes και τη Red Bull.
Αφού έχασε την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών την περασμένη σεζόν από την McLaren, ο Szafnauer επιβεβαίωσε ότι θα είναι ο στόχος τους για τον επόμενο χρόνο.
“Δεν νομίζω ότι θα είναι εύκολο, έχουμε μερικούς τρομερούς ανταγωνιστές”, πρόσθεσε.
“Η Ferrari θα εργαστεί σκληρά το χειμώνα για να τα πάει καλύτερα από ό, τι πέρυσι. Η McLaren πήρε ένα νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το ίδιο με αυτό που έχουμε και είμαι σίγουρος ότι το έκαναν για λόγους ανταγωνιστικότητας.”
“Και υπάρχουν και κάποιες κινήσεις οδηγών, οπότε θα δούμε πώς όλα αυτά θα καταλήξουν. Υπάρχουν κάποιες διαφορές.”
“Και, φυσικά, η FIA έχει κάνει μεγάλες αλλαγές στους κανονισμούς. Έβγαλαν μεγάλα κομμάτια από το πάτωμα για να χάσουμε κάθετη δύναμη και ανάλογα με τον τρόπο με τον οποίο οι ομάδες θα ψάξουν για να πάρουν πίσω την χαμένη κάθετη δύναμη, αυτό θα έχει επίσης μεγάλο αντίκτυπο στην απόδοση.”
“Έτσι, υπάρχουν κάποια πράγματα που έχουν αλλάξει κατά τη διάρκεια του χειμώνα, και θα είναι πολύ ενδιαφέρον να δούμε τη δουλειά που έχουν κάνει όλοι και πώς διακρίνεται στα μερίδια ανταγωνιστικότητας.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!