Ο επικεφαλής της Mercedes στην Formula 1, Toto Wolff είπε ότι οι νέες συμφωνίες για την παροχή κινητήρων με τις McLaren και Williams δεν συνδέονται με το μέλλον της γερμανικής εταιρίας στη Formula 1 ως εργοστασιακής ομάδας, ούτε και η συμμετοχή της στην ολοκαίνουρια σειρά Formula E.
Η Mercedes και η McLaren ανακοίνωσαν μια συμφωνία προμήθειας κινητήρων από το 2021 μέχρι τουλάχιστον το τέλος του 2024 στο ρωσικό Grand Prix το Σάββατο. Πριν από αυτό, ο Γερμανός κατασκευαστής επέκτεινε τη σύμβαση με την Williams μέχρι το 2025.
Ερωτηθείς αν οι συμφωνίες αυτές θα μπορούσαν να αντικατοπτρίζουν το σχεδιασμό για ένα μέλλον όπου η Mercedes θα εστίαζε στην προμήθεια κινητήρων αντί να τρέχει σαν εργοστασιακή ομάδα στην F1, ο Wolff δήλωσε στο Sky Sports ότι δεν υπάρχει σύνδεση.
“Το ένα δεν συνδέεται με το άλλο. Νομίζω ότι πρέπει να δούμε πώς εξελίσσεται η F1 και είμαστε σε μια κρίσιμη στιγμή τώρα για να δούμε προς τα πού πηγαίνουν οι κανονισμοί και που οδηγούνται όλα”, δήλωσε ο Αυστριακός διευθυντής της ομάδας της Mercedes.
“Είναι ένα διαφορετικό θέμα η παροχή (μονάδων ισχύος) στους πελάτες, η οποία είναι μια ανεξάρτητη απόφαση.”
Η F1 έχει ορίσει για μεγάλη αλλαγή για το 2021 με νέους κανονισμούς που έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν το άθλημα πιο ανταγωνιστικό, παράλληλα με την εισαγωγή ενός ανώτατου ορίου για τον προϋπολογισμό των ομάδων. Ωστόσο, δεν έχει ακόμη ολοκληρωθεί η νέα εμπορική συμφωνία.
Η Mercedes, το σπίτι του παγκόσμιου πρωταθλητή Lewis Hamilton, που κέρδισε τους τίτλους οδηγών και κατασκευαστών της F1 τις πέντε τελευταίες σεζόν, κάνει το ντεμπούτο της στη Formula E τον Νοέμβριο.
Ο Wolff είπε ότι μαζί με τον Niki Lauda, τον αποθανόντα μη-εκτελεστικό πρόεδρο της ομάδας, είχαν «μεγάλες συζητήσεις» σχετικά με το εάν η Mercedes πρέπει να προμηθεύσει άλλες ομάδες ή απλά να επικεντρωθεί στη δικής της ομάδα.
“Από τότε οι εποχές έχουν αλλάξει λίγο. Πιστεύουμε ότι η καμπύλη εκμάθησης είναι πιο απότομη με την ύπαρξη περισσότερων μονάδων ισχύος εκεί έξω», ανέφερε.
“Είδατε ότι είχαμε κάποιες αποτυχίες στα μονοθέσια του Kubica (Williams) στο Spa και του Perez (Racing Point) στη Monza και αυτό είναι μέρος της μαθησιακής διαδικασίας.
“Είναι επίσης ένα θέμα χρημάτων. Ένας ακόμα πελάτης σημαίνει καλύτερη ταμειακή ροή για τη Daimler (μητρική εταιρεία της Mercedes) συνολικά και είμαστε έτοιμοι για την πρόκληση. Η McLaren είναι μια εξαιρετική ομάδα και καλοί άνθρωποι.”
Οι μονάδες ισχύος της Mercedes φαίνεται ότι θα τροφοδοτούν τέσσερις από τις 10 ομάδες το 2021, με την Racing Point να τις χρησιμοποιεί μαζί με τους παγκόσμιους πρωταθλητές.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!