Ο Fernando Alonso συνεχίζει τις προετοιμασίες για την επιστροφή του στη Formula 1 το 2021, επισκεπτόμενος τη Δευτέρα τις εγκαταστάσεις της Renault στο Enstone.
Με τον Daniel Ricciardo να πηγαίνει στη McLaren ως αντικαταστάτης του Carlos Sainz, ο οποίος αναμένεται να πάρει θέση οδηγού στη Ferrari, η Renault επέλεξε να στραφεί σε έναν παλιό γνώριμο για την κενή θέση που άνοιξε στην ομάδα της. Και ποιος άλλος θα ήταν καταλληλότερος από τον άνθρωπο με τον οποίο η γαλλική ομάδα έχει κατακτήσει τα δύο της πρωταθλήματα, το 2005 και το 2006;
Ο Alonso επιστρέφει με έναν στόχο μπροστά του: να ηγηθεί της ομάδας, η οποία από του χρόνου θα μετονομαστεί σε Alpine, και να την φέρει ξανά στην κορυφή. Και αν αυτό δεν είναι ρεαλιστικά εφικτό για το 2021, με τους κανονισμούς να παραμένουν σταθεροί, για το 2022 και την μεγάλη αναθεώρηση των κανονισμών, όλα είναι εφικτά. Αυτό είναι που έθελξε τον Alonso να επιστρέψει μάλιστα στη Formula 1, μετά από αποχή 2 ετών από το άθλημα.
“Στην αρχή είχε να κάνει κυρίως για το μέλλον. Ας μιλήσουμε για το 2022, ας είμαστε επιθετικοί με το 2022 και να ξεχάσουμε το 2021 και να το ξεγράψουμε”, δήλωσε ο Abiteboul σχετικά με τη νοοτροπία του Alonso.
“Αλλά, καθώς βλέπει πως αρχίζουμε να έχουμε ενδιαφέρουσες μάχες στο grid φέτος, ξέρετε πως είναι ο Fernando, έχει μυρίσει αίμα με έναν θετικό τρόπο”.
“Αλλά θέλει να δει πως υπάρχει κάτι από το οποίο μπορεί να πιαστεί. Βλέπει πως υπάρχουν ειλικρινείς ευκαιρίες, μερικές φορές τις έχουμε φέτος ανάλογα την πίστα και την ανταγωνιστικότητα του μονοθεσίου, και πιθανώς θα έχουμε περισσότερες του χρόνου”.
Λίγο πριν την επιστροφή του στο grid, ο Alonso πήγε τη Δευτέρα στο εργοστάσιο της Renault στο Enstone. Ένα μέρος που, αν μη τι άλλο, του ήταν αρκετά γνώριμο.
Una emoción increíble volver a la fabrica. Llegué a Renault en el 2002, con 21 años, conozco cada rincón de este sitio, cada pasillo, cada puerta…
Ha sido un día muy especial. Empezamos ?. @renaultf1team pic.twitter.com/B618EBXC21
— Fernando Alonso (@alo_oficial) September 21, 2020
“Σχετικά με την επίσκεψή του εκεί, ο Alonso σχολίασε στο Twitter: “Μια απίστευτη χαρά που ξαναγυρνώ πίσω στο εργοστάσιο. Ήρθα στη Renault το 2002, όταν ήμουν 21 ετών. Γνωρίζω κάθε γωνιά σε αυτό το μέρος, κάθε διάδρομο, κάθε πόρτα. Ήταν μια ιδιαίτερη μέρα για μένα”.
Οι Alonso και Renault προσπαθούν να εξασφαλίσουν πολύτιμο χρόνο εντός πίστας μετά και το φινάλε της φετινής σεζόν, στις δοκιμές νέων οδηγών στο Abu Dhabi. Αν και κάτι τέτοιο τυπικά δεν μπορεί να συμβεί, η Renault βρίσκεται σε συζητήσεις με τη FIA σχετικά με μια παράκαμψη στον συγκεκριμένο κανονισμό.
“Αρχικά, η προσέγγιση ήταν, θα οδηγήσω όταν είναι να οδηγήσω”, τόνισε ο Abiteboul στο Motorsport.com.
“Αλλά τώρα, έχω την αίσθηση πως πραγματικά θέλει να οδηγήσει, ακόμα και με το τωρινό μονοθέσιο”.
“Έτσι, εξετάζουμε την ευκαιρία να το κάνουμε αυτό πραγματικότητα, αλλά είμαστε πολύ λογικοί”.
“Εννοώ πως, δεν μιλάω για τα P1, επειδή ειλικρινά δεν του χρειάζονται αυτά: δεν χρειάζεται την έκθεση ενός P1. Και θέλουμε ξεκάθαρα την ευκαιρία για το κάτι παραπάνω”.
“Αλλά θα θέλαμε να τον δούμε στο μονοθέσιο επειδή νιώθω πως έχει μια μεγάλη πείνα να οδηγήσει”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!