Εάν δυο εβδομάδες νωρίτερα με ρωτούσατε για μεταγραφικές προβλέψεις σίγουρα δεν θα σας έδινα καλές συμβουλές… Μεγαλύτερη έκπληξη προκάλεσε ο ερχομός του Sainz στην Scuderia, με τον Vettel να αποχωρεί μετά από 6 χρόνια και την ιταλική ομάδα να συμπληρώνει το νεότερο δίδυμο οδηγών που είχε ποτέ!
Χθες ήταν η ημέρα που επιτέλους η “μεταγραφική φούσκα” έσκασε δίνοντας απαντήσεις για τα πολλά ερωτήματα που είχαν δημιουργηθεί για το grid του 2021! Η αρχή έγινε με την ανακοίνωση Vettel και Ferrari πως η συνεργασία τους θα λήξει την φετινή σεζόν, με απόρροια της απόφασης αυτή να είναι η υπογραφή διετούς συμβολαίου μεταξύ Sainz Jr και Ferrari!
Ο Ισπανός δεν έχει ακολουθήσει εύκολο δρόμο στην F1, παρότι ο πατέρας του είναι ένας από τους γνωστότερους οδηγούς αγώνων στον κόσμο. Όπως και το μεγαλύτερο ποσοστό οδηγών αγώνων, ο Sainz ξεκίνησε από αγώνες καρτ, πριν ξεπηδήσει σε πιο μεγάλες κατηγορίες. Επόμενος σταθμός για τον έφηβο Carlos ήταν οι αγώνες Formula BMW στην Ευρώπη το 2010 με ομάδα του την EuroInternational. Οι πολύ καλές εμφανίσεις του εκεί του έδωσαν την ευκαιρία να γίνει μέλος του προγράμματος νέων της Red Bull, μια ευκαιρία που μπορούσε να τον οδηγήσει πολύ πιο εύκολα στην F1. Όπως και έγινε!
Το επόμενο βήμα ήταν στην F3, όπου και αγωνίστηκε για την ομάδα της Arden. Η ομάδα αυτή είναι το σύνηθες μονοπάτι για τους οδηγούς του προγράμματος νέων της Red Bull, καθώς η ομάδα ανήκει στο αφεντικό της αυστριακής ομάδας στην F1, Christian Horner, και τον πρώην οδηγό της ομάδας Mark Webber. Τα πράγματα δεν ξεκίνησαν καλά για τον Carlos στο πρωτάθλημα αυτό και έτσι η πορεία του κινήθηκε σε “χλιαρά” επίπεδα. Ταυτόχρονα ο Ισπανός έτρεχε και στο πρωτάθλημα Formula Renault 3.5, όπου αν και αρχικά δεν έδωσε όλη του την προσοχή, κατάφερε να εξασφαλίσει το 2014 τον τίτλο.
Και κάπου εκεί το ταξίδι του στον “μαγικό” κόσμο της F1 ξεκίνησε. Το 2014 ανακοινώθηκε πως είχε καταφέρει να βρει μια θέση στην δεύτερη ομάδα της Red Bull, με τα πρώτα του βήματα στην Toro Rosso να αποδεικνύουν πως ο μικρός ίσως έχει λαμπρό μέλλον στο σπορ. Κατάφερε στον πρώτο του αγώνα να βρεθεί στην βαθμολογούμενη δεκάδα, στο Albert Park της Αυστραλίας! Τότε team-mate του ήταν ένα χαρισματικό παιδί ονόματι Max Verstappen… H πρώτη του χρονιά ήταν αρκετά καλή, με πολλαπλές εμφανίσεις στους βαθμούς.
Η επόμενη σεζόν τον βρήκε ξανά στα γνώριμα λημέρια της Toro Rosso, με τον Sainz αυτή τη φορά να είναι πολύ πιο έμπειρος και έτοιμος να κυνηγήσει το βήμα παραπάνω… Η σεζόν εξελίχθηκε πολύ καλύτερα από την πρώτη του, με τον Ισπανό να κάνεις συνεχείς εμφανίσεις στους βαθμούς. Το τέλος του 2016 τον βρήκε 3 θέσεις υψηλότερα από την πρώτη του χρονιά, στην 12η θέση. Οι βαθμοί του ήταν πια 46.
Για 3η συνεχόμενη χρονιά ο Sainz θα ξεκινούσε την Toro Rosso, μια χρονιά που θα κατέληγε να ολοκληρώσει όμως σε άλλη ομάδα. Έτσι τελικά κατάφερε να κάνει το βήμα προς τα πάνω προς το τέλος της σεζόν, καθώς στις 7 Οκτωβρίου του 2017 ανακοινώθηκε πως θα συνεχίσει ως δανεικός την καριέρα του στην Renault, στη θέση του απογοητευτικού Jolyon Plamer! Οι καλές του εμφανίσεις με την ομάδα του, τον έφεραν μπροστά από την δελεαστική πρόταση της γαλλικής ομάδας, που φυσικά και δεν αρνήθηκε. Η σεζόν ολοκληρώθηκε με τον Ισπανό να έχει 54 βαθμούς και να βρίσκεται στην κορυφαία δεκάδα του πρωταθλήματος, στην 9η θέση.
Το 2018 τον βρήκε ξανά στην Renault, αυτή τη φορά από την αρχή της σεζόν βέβαια. Η χρονιά του εξελίχθηκε και πάλι καλά με τον Sainz να ολοκληρώνει τη σεζόν με παρόμοιο τρόπο στην 10η θέση και τους 53 βαθμούς. Ωστόσο, η σεζόν του σημαδεύτηκε από την έμμεση απόρριψη του από την Renault, η οποία εκείνη τη σεζόν κατάφερε να κάνει την έκπληξη και να κλείσει τον Daniel Ricciardo. Αυτό άφησε τον Ισπανό με λίγες επιλογές, με τον ίδιο τελικά να αποφασίζει να κάνει άλλη μια αλλαγή ομάδας και να υπογράψει στην McLaren. Το εγχείρημα θα ήταν δύσκολο, με την McLaren να βρίσκεται σε ένα ατέρμονο αδιέξοδο, τον οδηγό “αστέρι” της Fernando Alonso να την εγκαταλείπει και τον Sainz να πρέπει να γεμίσει τα “παπούτσια” του ειδώλου του…
Δίπλα του θα έβρισκε έναν εξαιρετικά ταλαντούχο νεαρό οδηγό. Το όνομα του Lando Norris. Ο Sainz σε συνδυασμό με τον Norris θα φέρουν την ομάδα από την Βρετανία σε επιτυχίες ξανά. Αν αναλογιστούμε και τις διοικητικές αλλαγές που γίνονταν ταυτόχρονα, η McLaren θα παρουσίαζε για πρώτη φορά μετά από αρκετά χρόνια ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό μονοθέσιο, που στα χέρια του Ισπανού θα έπαιρνε πραγματικά ζωή! Ο Carlos χάρισε απίστευτες στιγμές στους οπαδούς της ομάδας, παρά το κακό ξεκίνημά του. Οι αγώνες που θα κάνει, θα τον φέρουν πολύ ψηλά στις αντιλήψεις των οπαδών, αλλά και των ανθρώπων των απανταχού ομάδων… Περιληπτικά θα υπενθυμίσουμε στις απίστευτες εμφανίσεις του στo Μονακό, όπου και ακόμα θυμόμαστε την διπλή προσπέραση του στην εκκίνηση, την 5η θέση του στην βρεγμένη Γερμανία, καθώς και το πρώτο του βάθρο στην Βραζιλία, που αν και ήρθε με επεισοδιακό τρόπο, έδειξε πως ο Ισπανός ήταν έτοιμος για το μεγάλο βήμα!Η εξαιρετική αυτή σεζόν θα τον οδηγούσε στην 6η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών, θέση που ουσιαστικά κέρδισε στον τελευταίο γύρο του τελευταίου αγώνα, όπου και δίκαια κέρδισε τον τίτλο του Best of the rest, καθώς και στην 4η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με την αναγεννημένη McLaren!
Αυτή η υπέροχη σεζόν θα δικαίωνε κάθε προσδοκία του 25χρονου Carlos Sainz και θα τον έφερνε αντιμέτωπο με μια τεράστια ευκαιρία: να οδηγήσει για την ιστορικότερη ομάδα του αθλήματος, την Ferrari. Και επειδή η τύχη ευνοεί τους τολμηρούς, ο Ισπανός από το 2021 θα φοράει τα κόκκινα…
Θα μπορέσει άραγε να δικαιώσει τις προσδοκίες της ομάδας του, να γεμίσει τη θέση ενός τετράκις παγκοσμίου πρωταθλητή και να αφήσει χωρίς λόγια όλους αυτούς που τον θεωρούν “λίγο” για την θέση; Όλα αυτά θα απαντηθούν στην πίστα την επόμενη σεζόν…
Ένα είναι όμως το σίγουρο… Ο Sainz θα έχει σύντομα ραντεβού με την ιστορία!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!