Ο Charles Leclerc θεωρεί πως τόσο ο ίδιος όσο και η Ferrari έχουν υψηλό κίνητρο για τη φετινή σεζόν, μιας και γίνονται ήδη βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση. Σε αυτό εκτιμά πως θα βοηθήσει και το κενό των τεσσάρων εβδομάδων μέσα στον Απρίλιο.
Με τέσσερις εβδομάδες να χωρίζουν τον τρίτο και τον τέταρτο γύρο του φετινού πρωταθλήματος, οι ομάδες έχουν μπροστά τους μια ανέλπιστη ευκαιρία για να δουλέψουν περισσότερο ώστε να φέρουν πιο έτοιμα πακέτα αναβαθμίσεων, μιας και δεν ισχύουν οι κανονισμοί παύσης που εμπίπτουν στην καλοκαιρινή διακοπή.
Μετά το δύσκολο ξεκίνημα της Scuderia στη φετινή χρονιά, η οποία έχει δει τους Ιταλούς να βρίσκονται στην 4η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών, σχεδόν 100 βαθμούς μακριά από τη Red Bull, ο Leclerc θεωρεί πως το κενό μέσα στον Απρίλιο θα βοηθήσει την ομάδα του.
“Θεωρώ πως στην κατάσταση που βρισκόμαστε ως ομάδα, (το κενό) είναι μια ευκαιρία για να δουλέψουμε όσο περισσότερο μπορούμε, ώστε να φέρουμε αναβαθμίσεις όσο πιο γρήγορα γίνεται και να είμαστε όσο ανταγωνιστικοί θέλουμε το συντομότερο δυνατό”, δήλωσε ο Leclerc.
“Είναι πολύ, πολύ μεγάλη η φετινή σεζόν ακόμα. Έχουμε κάθε κίνητρο ώστε να επιστρέψουμε στην κορυφή και θα προσπαθήσουμε να αξιοποιήσουμε τις εβδομάδες αυτές (πριν το GP του Μπακού) με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο”.
Just dropping another #AusGP photo dump 📸 pic.twitter.com/EDFOMG4N5L
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) April 15, 2023
Οι εμφανίσεις του Leclerc στους πρώτους τρεις αγώνες του 2023 είναι το εντελώς αντίθετο σε σχέση με την περσινή σεζόν, εκεί όπου στο ίδιο σημείο το 2022 είχε στεφθεί ήδη δύο φορές νικητής ενώ ενώ είχε και μια δεύτερη θέση στη Jeddah. Έτσι, απολάμβανε διαφορά 34 βαθμών από τον Max Verstappen στο συγκεκριμένο σημείο της χρονιάς.
Πλέον, βρίσκεται στη 10η θέση στο Πρωτάθλημα Οδηγών, έχοντας μόλις 6 βαθμούς, απόρροια της 7ης θέσης του στη Jeddah. Στο Bahrain, η 3η του θέση χάθηκε λόγω μηχανικού προβλήματος που οδήγησε σε εγκατάλειψη, ενώ στην Αυστραλία εγκατέλειψε μετά από επαφή που είχε με τον Lance Stroll. Ακόμα και στη Σαουδική Αραβία, η 7η θέση ήρθε μετά από έναν αγώνα στον οποίο ο Μονεγάσκος προσπαθούσε να “σβήσει” την ποινή των 10 θέσεων για αλλαγή ηλεκτρονικών στην SF-23 του.
“Γνωρίζουμε το τί συνέβη πέρυσι και πλέον αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να προσηλωθούμε στο τί μπορούμε να βελτιώσουμε ώστε να είμαστε καλύτεροι και να επιστρέψουμε στο επίπεδο της Red Bull. Γνωρίζουμε ποιοι τομείς θέλουν περισσότερη δουλειά και πλέον απλά πρέπει να σιγουρευτούμε πως αυτή η δουλειά θα γίνει”, συνέχισε ο Leclerc.
“Έχει να κάνει με το να προσπαθήσουμε να έχουμε ένα μονοθέσιο που να είναι πιο σταθερό, ανεξαρτήτως συνθηκών. Δείχνουμε σχετικά καλοί σε συνθήκες κατατακτηρίων όπου υπάρχουν μέγιστα επίπεδα πρόσφυσης. Όταν όμως τα επίπεδα αυτά πέφτουν λίγο, σε συνθήκες αγώνες, γίνονται πολύ, πολύ δύσκολα τα πράγματα για μας και δείχνουμε να χάνουμε πολλή απόδοση. Πάνω σε αυτό πρέπει να δουλέψουμε”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!