Ο επικεφαλής της Mercedes, Toto Wolff, δήλωσε πως οι αστοχίες των ελαστικών στα μονοθέσιά τους στο Βρετανικό Grand Prix αποδεικνύουν ότι οι συνεχείς ανησυχίες του έναντι της χαλάρωσης είναι δικαιολογημένες παρά την κριτική που αντιμετωπίζει η ομάδα.
Η Mercedes βρισκόταν καθ’ οδόν για ακόμα ένα 1-2, με 4 γύρους να απομένουν στην πίστα του Silverstone. Εκείνη τη στιγμή όμως, ο Valtteri Bottas αντιμετώπισε κλατάρισμα στον εμπρός αριστερά τροχό του, για να τον ακολουθήσει λίγο αργότερα στο ίδιο σκηνικό και ο Lewis Hamilton.
Η αστοχία του Hamilton ήρθε στον τελευταίο γύρο του αγώνα, με τον Βρετανό να είναι σε θέση να τερματίσει το μονοθέσιο με τρεις τροχούς και να στεφθεί νικητής, την ώρα που ο Bottas μπήκε για αλλαγή ελαστικών και τερμάτισε τελικά 11ος.
Παρά το κυριαρχικό ξεκίνημα της Mercedes στη σεζόν και το ξεκάθαρο πλεονέκτημα σε ρυθμό που απολαμβάνει έναντι των υπολοίπων, ο επικεφαλής της ομάδας, Toto Wolff τακτικά προειδοποιεί για την ανάγκη αποφυγή χαλάρωσης εντός των ασημί βελών.
Ο Wolff δήλωσε πως οι αστοχίες της Κυριακής ήταν απόδειξη πως η Mercedes δεν μπορεί να στρογγυλοκάθεται πάνω στις δάφνες της, δηλώνοντας πως θα μπορούσε να είχε επέλθει και ένα διπλό DNF για την ομάδα.
“Γνωρίζω πως λαμβάνουμε έντονη κριτική όταν τονίζω πως συμβαίνουν και ατυχή γεγονότα, πως μόλις νομίσεις ότι όλα είναι ομαλά και απλά κάνεις κρουαζιέρα στο ηλιοβασίλεμα, τα πράγματα μπορεί να αλλάξουν”, δήλωσε ο Αυστριακός.
“Θα μπορούσαμε άνετα να είχαμε χάσει και τα δύο μας μονοθέσια σήμερα, να μείνουν εκτός βαθμών και τότε το πλεονέκτημα βαθμών που έχουμε θα εξαφανιζόταν στη στιγμή. Θα είχαμε και πάλι το γρηγορότερο μονοθέσιο στο Silverstone, αλλά θα τερματίζαμε με μηδέν βαθμούς”.
“Αυτό είναι που προσπαθώ να τονίζω συνέχεια, το πρωτάθλημα δεν έχει τελειώσει μέχρι να είναι μαθηματικά απίθανο για κάποιον άλλον να μας φτάσει και ο αγώνας δεν έχει τελειώσει μέχρι να πέσει η καρό σημαία”.
“Με αυτή την οπτική, ναι, δεν είμαι χαρούμενος που οι προβλέψεις μου μερικές φορές αποδεικνύονται αληθείς για εμάς”.
“Αλλά γι’ αυτό τον λόγο είναι που λατρεύω τον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μέχρι το τέλος είναι πολύ απρόβλεπτος”.
Ο Hamilton ήταν σε θέση να διατηρηθεί στην πρωτιά του αγώνα παρά το πρόβλημά του, καθώς η Red Bull είχε βάλει δύο γύρους πριν στα pits τον Max Verstappen για αλλαγή ελαστικών ώστε να κυνηγήσει τον ταχύτερο γύρο. Αυτό, έδωσε στον Hamilton μια διαφορά 30 δευτερολέπτων, η οποία στο τέλος αποδείχτηκε σημαντική”.
Ο Wolff αποκάλυψε πως η Mercedes όντως σκέφτηκε να φέρει στα pits τον Hamilton λόγω της μεγάλης του διαφοράς με τον Verstappen, αλλά δεν πίστευε πως τα ελαστικά του ήταν σε τόσο κακή κατάσταση ώστε να πρέπει να τα αλλάξει.
“Αυτή ακριβώς τη συζήτηση είχαμε στο pitwall, ‘θα κάνουμε pitstop ή όχι;’, δήλωσε ο Wolff στο Motorsport.com όταν ρωτήθηκε για το εάν σκέφτηκε να φέρει στα pits τον Hamilton προληπτικά.
“Είχαμε αρκετή διαφορά από τον Max, αλλά έμενε μόλις ένας γύρος, έτσι πάρθηκε η απόφαση να μην αλλάξουμε ελαστικά και όλα έδειχναν καλά σε αυτή τη φάση”.
“Είδαμε πως τα ελαστικά του Lewis ήταν σε καλύτερη κατάσταση. Το εμπρός αριστερό του ήταν σε καλύτερη κατάσταση από του Valtteri και ύστερα έδειχναν τα πράγματα λίγο τυχαία. Και στη συνέχεια προφανώς όλα εκτυλίχθηκαν και ξαφνικά οι εικόνες του Sainz στην οθόνη και λίγες στιγμές αργότερα είδαμε πως ο Lewis είχε κλατάρισμα”.
“Εκ των υστέρων, στη συνέχεια, ένα pitstop θα ήταν πιθανώς καλύτερο, αλλά στο τέλος δεν γνωρίζουμε τη βασική αιτία της αστοχίας”.
“Θα μπορούσε να είναι συντρίμμια, το νέο ελαστικό θα ήταν πιο ακέραιο και θα είχε περισσότερη γόμα και πιθανώς θα είχε προστασία έναντι των θραυσμάτων”.
“Μάθαμε από αυτά και εάν έχουμε τη διαφορά, πιθανότατα θα κάνουμε pitstop για ελαστικά σε μια κακή κατάσταση”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!