Η Aston Martin αποκάλυψε ότι ένα σφάλμα στο σύστημα καυσίμου οδήγησε στο αίτημά της προς τον Fernando Alonso να εφαρμόσει την τεχνική του “lift and coast” κατά τη διάρκεια του Καναδικού Grand Prix.
Ο Alonso είχε προσπεράσει τη Mercedes του Lewis Hamilton στη μάχη για τη δεύτερη θέση, αφού αρχικά έχασε την θέση αυτή στην εκκίνηση, αλλά η ομάδα του έδωσε εντολή να κάνει “lift and coast” στα τελευταία στάδια του αγώνα.
Αυτό επέτρεψε στον Hamilton να πιάσει τον Alonso, αν και αφού είδε τη διαφορά να μειώνεται σε περίπου 1,5 δευτερόλεπτο, ο Ισπανός μπόρεσε να απομακρυνθεί και να σφραγίσει τη δεύτερη θέση στο βάθρο, πίσω μόνο από τη Red Bull του Max Verstappen!
Ο επικεφαλής της Aston Martin, Mike Krack, εξήγησε ότι τα δεδομένα της ομάδας έδειχναν ένα πιθανό πρόβλημα στο μονοθέσιο του Alonso, το οποίο “δεν επιβεβαιώθηκε τελικά”.
“Νομίζαμε ότι είχαμε πρόβλημα με το σύστημα καυσίμου,” δήλωσε ο Krack.
“Αλλά δεν ήμασταν σίγουροι. Έτσι, για προληπτικούς λόγους είπαμε ότι το καλύτερο είναι να εξοικονομήσουμε καύσιμα και να κάνουμε “lift and coast”,” σχολίασε ο Βρετανός.
Ο Krack, επίσης, πρόσθεσε: “Πόσο μας κόστισε; Είναι δύσκολο να το κρίνουμε. Μερικά δέκατα, ένα ή δύο ανά γύρο, ίσως.”
“Ήταν ένα προληπτικό μέτρο. Αλλά μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα στο να μην τερματίσεις ή να φτάσεις με λίγο παραπάνω καύσιμο, οπότε θέλαμε να είμαστε ασφαλείς,” ανέφερε για το σκεπτικό πίσω από αυτή την απόφαση.
Ο Alonso παραδέχτηκε μετά τον αγώνα ότι δεν ήταν σίγουρος για το τι αφορούσε τελικά το “lift and coast”.
“Δεν ξέρω πραγματικά,” είπε στις δηλώσεις του αμέσως μετά τον αγώνα. “Δεν μου το είπαν, οπότε ίσως ήταν για να μην ανησυχήσω πολύ. Αλλά δεν ξέρω.”
“Ένιωσα ότι το μονοθέσιο ήταν εντάξει. Αλλά ακολουθούσα απλώς τις οδηγίες. Οπότε ναι, ελπίζω ότι αυτό σημαίνει ότι έχουμε λίγο περισσότερο ρυθμό. Οπότε στο επόμενο, θα ασκήσουμε μεγαλύτερη πίεση στον Max,” συνέχισε δίνοντας τις προσδοκίες του για τους επόμενους αγώνες.
Ο Krack επιβεβαίωσε την υποψία του Alonso ότι θα μπορούσε να πάει πιο γρήγορα προς το τέλος. Ταυτόχρονα, η Mercedes φάνηκε να παρεξηγεί τη φύση του προβλήματος του Alonso, με τον Hamilton να πληροφορείται ότι ο αντίπαλός του είχε πρόβλημα στα φρένα.
“Νομίζω ότι στον Lewis είπαν ότι είχαμε πρόβλημα με τα φρένα και κοιταχτήκαμε και είπαμε ‘α, ξέρουν περισσότερα για το μονοθέσιό μας από εμάς, ίσως θα έπρεπε να μιλήσουμε με τους μηχανικούς της Mercedes’,” δήλωσε αστειευόμενος ο Krack.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!