Με τις αναβαθμίσεις που έχουν γίνει στο i20 Ν να λανσάρονται υπό άκρα μυστικότητα στο Rally Σουηδίας, πόσο πιο βελτιωμένη θα μπει η Hyundai στον δεύτερο γύρο του φετινού WRC;
Οι λεπτομέρειες γύρω από τις αναβαθμίσεις που έχει δεχτεί το i20 N της Hyundai σε σχέση με την περσινή εκδοχή του, είναι κάτι που κανείς εκτός της κορεάτικης ομάδας δεν γνωρίζει αυτή τη στιγμή.
Σε σχετικές ερωτήσεις που έκανε προς τους οδηγούς της ομάδας το DirtFish, τόσο ο Thierry Neuville όσο και ο Ott Tanak δεν αποκάλυψαν σχεδόν τίποτα.
“Δεν γνωρίζω τις αλλαγές. Αλλά γνωρίζω πως οδηγικά είναι καλύτερο το αυτοκίνητο”, δήλωσε εντελώς αινιγματικά ο Βέλγος πρωταθλητής. “Θα είναι αναβαθμισμένο κάπως ναι, αλλά μέχρι στιγμής έχουμε καλή οδηγική αίσθηση με τις αλλαγές που έχουμε δοκιμάσει. Ελπίζω αυτό να επιβεβαιωθεί στον αγώνα”.
Με τις αναβαθμίσεις της Hyundai να περνούν επιτυχημένα το homologation από τη FIA, πιστεύεται πως αυτές περιστρέφονται γύρω από το σύστημα μετάδοσης κίνησης και τις αναρτήσεις του αυτοκινήτου. Υπάρχει, ωστόσο, τέτοιο επίπεδο μυστικότητας γύρω από το πού βρίσκονται αυτές οι αλλαγές, που είναι λογικό να υποθέσει κανείς ότι στη Hyundai βλέπουν υψηλές προοπτικές σε αυτές.
![](https://f1fan.gr/wp-content/uploads/2025/02/GjL4-J4XcAA7pIU-650x433.png)
Στην 3η θέση βρέθηκε φέτος το πρώτο Hyundai στο Monte Carlo
Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο Tanak, που σχολίασε: “Είναι το ίδιο αυτοκίνητο, αλλά χρησιμοποιήσαμε joker εξέλιξης. Ελπίζουμε πως οι αλλαγές είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, άρα θεωρώ πως θα με βοηθήσουν”.
“Δεν ξέρω αν αλλάξαμε όλα όσα θέλαμε, θα ήταν καλό να γίνει αυτό. Αλλά θεωρώ πως κάποια πράγματα θα έχουν μείνει ίδια σε σχέση με το τί έχουμε αυτή τη στιγμή στα χέρια μας”, δήλωσε επίσης αινιγματικά ο Εσθονός.
Ο τρίτος οδηγός της ομάδας, και αυτός που πέτυχε το καλύτερο αποτέλεσμα της ομάδας στο πρόσφατο Rally Monte Carlo, Adrien Fourmaux, άφησε να εννοηθούν ελάχιστα περισσότερα.
“Το δοκίμασα τον Δεκέμβριο και η αίσθηση που πήρα ήταν πολύ θετική. Ήμουν ικανοποιημένος όταν το οδήγησα, η αίσθηση οδηγικά ήταν καλή. Περιμένουμε να δούμε το πόσο ανταγωνιστικό θα είναι”.
![](https://f1fan.gr/wp-content/uploads/2025/02/00261866-afa8-46df-9969-307756785856_040225hmsgabit-650x366.jpg)
Ιδιαίτερα ενθαρρυντικά τα λόγια του Abiteboul για το αναβαθμισμένο i20 N που θα ντεμπουτάρει στη Σουηδία
Τέλος, οι περισσότερες πληροφορίες ήρθαν από τον επικεφαλής της ομάδας, Cyril Abiteboul.
“Προφανώς δεν μπορώ να σας δώσω όλες τις λεπτομέρειες, όμως θα μπορέσετε αρκετά σύντομα να δείτε τα έγγραφα του homologation. Αυτό που μπορώ, ωστόσο, να πω είναι πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη εξέλιξη απ’ όταν και ήρθε η τωρινή γενιά αυτοκινήτων”.
“Είναι μεγάλο βήμα, ειδικά προς τις αδυναμίες που είχαμε με τη μετάδοση κίνησης, και τη γενική αξιοπιστία του συστήματος αυτού. Επίσης, και η κινηματική του αυτοκινήτου συνολικά βελτιώθηκε, ώστε να βρίσκουμε περισσότερη πρόσφυση όταν είναι δύσκολο να βρεθεί λόγω συνθηκών”.
“Γνωρίζουμε πως το αγωνιστικό μας ιδιαίτερα έπασχε στο μαλακό χώμα, όπου επικρατούν συνήθως συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Είναι μεγάλο βήμα για εμάς αυτή η εξέλιξη. Ας δούμε τί θα σημαίνει στον αγώνα”.
“Με τις αναβαθμίσεις που θα έχουμε στη Σουηδία και αρκετά ενδιαφέρουσες θέσεις εκκίνησης, ανυπομονούμε για τον συγκεκριμένο αγώνα”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!