Η δεύτερη προσπάθεια της Honda να εγκριθεί το πτερύγιο “τύπου Ducati” στην Αργεντινή ήταν επιτυχημένη, με τον τεχνικό διευθυντή του MotoGP Danny Aldridge να το θεωρεί νόμιμο.
Το winglet χρησιμοποιήθηκε από τη Ducati και στις τρεις μοτοσυκλέτες 2019-spec στο Κατάρ, αλλά υπήρχε ένσταση από τους αντιπάλους κατασκευαστές Aprilia, Honda, Suzuki και KTM.
Η Ducati ισχυρίστηκε ότι το εξάρτημα χρησιμοποιήθηκε κυρίως για την ψύξη του πίσω ελαστικού παρά για το αεροδυναμικό κέρδος, το οποίο απαγορεύεται σε αυτή την περιοχή της μοτοσυκλέτας. Η ένσταση των τεσσάρων κατασκευαστών πήγε μέχρι το Εφετείο της FIM, το οποίο αποφάσισε να την απορρίψει την περασμένη Τρίτη, αλλά οι ενέργειες της Honda στην Αργεντινή δείχνουν ότι συνεχίζει να πιέζει το θέμα.
Ο Ιάπωνας κατασκευαστής παρουσίασε για πρώτη φορά την έκδοση του πτερυγίου την Πέμπτη, ενώ παραδέχτηκε ανοιχτά ότι χρησιμοποιήθηκε για να δημιουργήσει αεροδυναμική – γεγονός που οδήγησε στο να μην εγκριθεί από τον Aldridge.
Την Παρασκευή, όμως, η Honda έκανε τη δεύτερη προσπάθεια να έχει το winglet εγκεκριμένο για χρήση, αν και αυτή τη φορά δήλωσε διαφορετικό σκοπό. Ο Aldridge έχει εγκρίνει τώρα το winglet, που σημαίνει ότι η Honda μπορεί να ξεκινήσει να το χρησιμοποιεί στις RC213V.
Ωστόσο, ο ιαπωνικός κατασκευαστής έχει επιτύχει και σε αυτό που φαίνεται να είναι ο πρωταρχικός στόχος του επιχειρήματος – να αποδείξει τα ελαττώματα στους τρέχοντες τεχνικούς κανονισμούς του MotoGP.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!