Ο Fred Vasseur ελπίζει ότι η Σιγκαπούρη θα αποδείξει ότι η Ferrari έχει αρχίσει να κατανοεί καλύτερα τα προβλήματα μέγιστης κάθετης δύναμης, αφού θυσίασε για αυτό τον λόγο τα πρώτα δοκιμαστικά πριν από το πρόσφατο ολλανδικό Grand Prix.
Ο Vasseur επιβεβαίωσε ότι η Scuderia χρησιμοποίησε την πρώτη περίοδο δοκιμαστικών στο Zandvoort για να πραγματοποιήσει δοκιμές, δεδομένων των προβλημάτων που έχει αντιμετωπίσει η SF-23 σε ορισμένες πίστες φέτος.
Ο Charles Leclerc θυμίζουμε ότι τελείωσε εκείνο το Σαββατοκύριακο πολύ απογοητευμένος, παραπονούμενος ότι είχε “μηδενική ιδέα” ως προς το πώς θα συμπεριφερόταν το μονοθέσιο σε κάθε στροφή.
Μετά από αυτό που ο Vasseur θεώρησε ότι ήταν το “καλύτερο Σαββατοκύριακο” της Ferrari στη σεζόν, λόγω των μοναδικών χαρακτηριστικών χαμηλής κάθετης δύναμης στην εντός έδρας πίστα της Monza, η ομάδα επιστρέφει στους δρόμους της Σιγκαπούρης, όπου το μονοθέσιο θα πρέπει και πάλι να προσαρμοστεί στα μέγιστα επίπεδα κάθετης δύναμης.
Αν η Ferrari δεν μπόρεσε να εφαρμόσει τα μαθήματα που πήρε από το Zandvoort, τότε αυτό αναμένεται να είναι ένα ακόμη δύσκολο Σαββατοκύριακο…
“Κάναμε ένα βήμα μπροστά στο Zandvoort για να κατανοήσουμε την κατάσταση,” δήλωσε ο Vasseur. “Άλλο πράγμα η κατανόηση και άλλο η διόρθωση, αλλά τουλάχιστον προσπαθούμε να έχουμε καλύτερη κατανόηση της κατάστασης.”
“Κάναμε μερικές δοκιμές στο FP1, πριν από το Ολλανδικό GP, θυσιάζοντας το FP1 για τις δοκιμές, ώστε να συλλέξουμε δεδομένα για να έχουμε καλύτερη εικόνα της κατάστασης. Τώρα το επόμενο βήμα είναι να τα διορθώσουμε. Είναι σαφές ότι δεν έχουμε πολύ χρόνο στην πίστα για να κάνουμε δοκιμές, αλλά τουλάχιστον η κατανόηση του προβλήματος είναι ένα βήμα προς τα εμπρός,” πρόσθεσε ο επικεφαλής της Scuderia.
Ο Jock Clear, αρχιμηχανικός της Scuderia, επιβεβαίωσε ότι καθώς αφαιρείται η κάθετη δύναμη από το μονοθέσιο “γίνεται όλο και πιο ανταγωνιστικό”.
Αυτό φάνηκε ξεκάθαρα στη Monza, όπου οι Carlos Sainz και Charles Leclerc ήταν πρώτοι και τρίτοι στις κατατακτήριες δοκιμές αντίστοιχα, πριν τερματίσουν τρίτοι και τέταρτοι πίσω από το 1-2 των μονοθεσίων της Red Bull, με πρωτοπόρο στην καρό σημαία τον Max Verstappen.
Ο Clear τουλάχιστον αισθάνεται ότι μετά τη Monza, θα υπάρξουν συγκεκριμένες πίστες όπου το μονοθέσιο “θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστικό”, με την Σιγκαπούρη να μην αναμένεται να είναι μια ιδιαίτερα καλή πίστα για τους Ιταλούς.
“Θα είναι αυτές όπου δεν θα τρέχεις με τη μέγιστη κάθετη δύναμη,” σχολίασε για τις ευνοϊκές πίστες για τους κόκκινους του Maranello.
“Θα πάμε στη Σιγκαπούρη με τη μέγιστη κάθετη δύναμη. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα εγκαταλείψουμε τη Σιγκαπούρη,” εξήγησε ο Βρετανός μηχανικός.
“Υπάρχουν πολλά που μπορούμε να κάνουμε, μαθαίνοντας από το Zandvoort, για το τι πρέπει να κάνουμε με το μονοθέσιο στη Σιγκαπούρη. Αλλά αυτό είναι όλο. Δεν πρόκειται να είναι ένας αγώνας που θα πάμε και θα κοιτάξουμε αυτό το επίπεδο απόδοσης (που είχαμε στη Monza) αμέσως, εκτός αν κάνουμε κάποιες μεγάλες βελτιώσεις,” σχολίασε για τις προοπτικές της Ferrari το Σαββατοκύριακο.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!