Ο Carlos Sainz εξήγησε ότι οι επιδόσεις της Ferrari εξακολουθούν να εξαρτώνται υπερβολικά από τον άνεμο και τις συνθήκες της πίστας, μια γνωστή αδυναμία που η ομάδα πρέπει να εξαλείψει, καθώς αφήνει τη Scuderia “εκτεθειμένη” σε ορισμένες πίστες!
Ο Sainz και ο ομόσταυλος του Charles Leclerc έτρεχαν μέσα στην πρώτη εξάδα στο πρώτο μέρος του βρετανικού Grand Prix. Όμως, εμποδισμένοι από την έλλειψη ρυθμού του μονοθεσίου τους, οι οδηγοί της Scuderia τελικά υποχώρησαν και τερμάτισαν αντίστοιχα στις θέσεις 9 και 10.
Ο Sainz δήλωσε ότι οι δυσκολίες του είχαν τις ρίζες τους κυρίως στην έλλειψη πρόσφυσης της SF-23, την οποία η σκληρή γόμα που χρησιμοποίησε στο δεύτερο stint του έκανε ακόμα χειρότερη.
“Πολύ άνεμος, πολύ δύσκολο αυτοκίνητο για να οδηγήσω ξανά, πολύ δύσκολο να είμαι συνεπής σε αυτές τις συνθήκες… Σίγουρα παλεύαμε πολύ με την πρόσφυση σε όλο τον ούριο άνεμο,” εξήγησε ο Ισπανός.
“Δεν μπορούσαμε να πιέσουμε στο γκάζι και επίσης ένα πιο σκληρό ελαστικό έκανε τις μάχες και τα πάντα πολύ δύσκολα,” σχολίασε ο Ισπανός.
“Ξέρουμε ότι αυτή είναι η αδυναμία μας, ξέρουμε πού βρίσκεται. Το βλέπουμε στην αεροδυναμική σήραγγα, το βλέπουμε στο αυτοκίνητό μας, το βλέπουμε στην οδήγηση, στην αίσθηση. Οπότε, είναι απλά θέμα εξέλιξης,” εξήγησε για τα επόμενα βήματα που πρέπει να κάνει η ιταλική ομάδα.
“Τουλάχιστον έχουμε κάνει κάποια πρόοδο ακόμα. Αλλά και πάλι, το Silverstone μας έφερε ξανά σε μια θέση όπου ξέρουμε ότι πρέπει να βελτιώσουμε το μονοθέσιο,” σχολίασε.
Ο Sainz φοβάται ότι η κύρια αδυναμία της Ferrari θα συνεχίσει να αφήνει την ιταλική ομάδα “εκτεθειμένη” σε ορισμένες πίστες, ακόμη και παρά τις πρόσφατες αναβαθμίσεις της ομάδας που είχαν ως στόχο να μειώσουν την έλλειψη συνοχής της SF-23.
“Δεν είναι κάτι καλό για εμάς, επειδή εξαρτόμαστε πολύ από τον άνεμο και τις συνθήκες της πίστας και από τη θερμοκρασία της πίστας για τη δική μας απόδοση. Αυτό είναι κάτι που θα μας αφήσει λίγο εκτεθειμένους σε κάποια Σαββατοκύριακα,” είπε ο Ισπανός που αναζητά το νέο του συμβόλαιο για τα επόμενα χρόνια.
“Σαφώς η φθορά των ελαστικών, οι ενέργειες των ελαστικών, οι ευαισθησίες του ανέμου, η απρόβλεπτη συμπεριφορά του μονοθεσίου… Σε έναν γύρο ήμουν 0,3 ή 0,4 δευτερόλεπτα ταχύτερος από άλλους, μόνο και μόνο λόγω μιας ριπής ανέμου, οπότε πρέπει ακόμα να επικεντρωθούμε σε αυτό,” ανέφερε κλείνοντας ο Sainz.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!