Η Mercedes αποκάλυψε τις τελευταίες της αναβαθμίσεις για τη φετινή σεζόν στο Grand Prix των ΗΠΑ, στην προσπάθεια της ομάδας να πάρει την πρώτη της νίκη φέτος.
Η Mercedes επιβεβαίωσε πριν το Grand Prix αυτού του Σαββατοκύριακου πως θα έφερνε στο Austin το τελευταίο πακέτο αναβαθμίσεων της W13.
Το εύρος των αναβαθμίσεων αυτών δεν είχε γίνει γνωστό μέχρι την έκδοση του αντίστοιχου τεχνικού εγγράφου από τη FIA ενόψει των δοκιμών της Παρασκευής.
Έτσι, η FIA επιβεβαίωσε από τη μεριά της πως η Mercedes έφερε νέα εμπρός πτέρυγα, στην προσπάθεια για βελτίωση των “ροϊκών συνθηκών”, μειώνοντας τη γωνία camber στο ρύγχος της πτέρυγας και προσθέτοντας γεωμετρικές διαμορφώσεις για υποβοήθηση της ροής.
Σύμφωνα με τους μηχανικούς της Mercedes, η αναβάθμιση αυτή “μειώνει τα φορτία στο ρύγχος, βελτιώνει τη ροή του αέρα στους ανακλαστές των εμπρός τυμπάνων, κάτι που βελτιώνει και τη διαχείριση των ελαστικών και τη ροή στα πίσω μέρη του μονοθεσίου”.
“Οι εκτροπείς ροής βελτιώνουν την ακαμψία των δύο ανώτερων στελεχών της εμπρός πτέρυγας”, προσθέτουν από την ομάδα του Brackley.
Ωστόσο, αλλαγές δεν ήρθαν μόνο στην εμπρός πτέρυγα της W13. Η πίσω πτέρυγα επίσης αναβαθμίστηκε, έχοντας αλλαγμένο πίσω οριζόντιο στέλεχος, ώστε το άνω μέρος του να δέχεται μεγαλύτερες φορτίσεις.
Τέλος, η W13 θα έχει και ανανεωμένο πάτωμα στο Austin αυτό το Σαββατοκύριακο, με τις αλλαγές να εστιάζουν στις άκρες του πατώματος και τα floor fences, δηλαδή τα κατακόρυφα αεροδυναμικά εξαρτήματα στις αρχές του πατώματος, εκεί που ξεκινούν και οι αυλακώσεις που οδεύουν κάτω από το μονοθέσιο. Όσον αφορά τα fences, οι αλλαγές αυτές έγιναν για να βελτιωθεί η ροή του αέρα τοπικά, αυξάνοντας το αεροδυναμικό φορτίο στον διαχύτη και διατηρώντας παράλληλα το φορτίο από το εμπρός μέρος του πατώματος.
Οι αλλαγές στις άκρες του πατώματος (floor edges) και η μικρή πτερύγωση που έφεραν από το Brackley αναμένεται να προσθέσει αεροδυναμικό φορτίο χωρίς να επηρεαστεί αυτό του διαχύτη.
Η Mercedes ανήκει στις τρεις ομάδες που έφεραν αναβαθμίσεις στο Austin, μαζί με τις Alpine και Alfa Romeo.
Η γαλλική ομάδα θέλει να αποκτήσει σαφές πλεονέκτημα στη μάχη της 4ης θέσης στους Κατασκευαστές με τη McLaren, φέρνοντας ανανεωμένο πάτωμα, στο οποίο έχουν προστεθεί μικρά πτερύγια κάτω από τις άκρες του.
Η Alfa Romeo επίσης έφερε αλλαγές στο πάτωμα, αλλάζοντας τη γεωμετρία του εμπρόσθιου μέρους του, ενώ άλλαξε επίσης τα καλύμματα του κινητήρα στα πλαϊνά, σε μια προσπάθεια να δώσει περισσότερη κάθετη δύναμη και σταθερότητα στους Valtteri Bottas και Zhou Guanyu.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!