Ένας Ιάπωνας κατασκευαστής ονόματι Honda έχει γράψει την δική του ιστορία στους αγώνες του MotoGP, κατά κύριο λόγο με την εργοστασιακή ομάδα της Repsol Honda που εδρεύει στο Aalst του Βελγίου. Η ομάδα αυτή έχει κερδίσει 102 Grand Prix και έχει κερδίσει 13 πρωταθλήματα αναβατών. Στη συνέχεια θα δούμε αναλυτικά τι εστί μοτοσυκλέτα του MotoGP και συγκεκριμένα την Repsol Honda RC213V 2017 που οδηγούν οι αναβάτες Marq Marquez με 31 νίκες, 39 pole, 3 πρωταθλήματα και ο Dani Pedrosa με 30 νίκες και 30 pole.Τεχνικές προδιαγραφές
Συνολικό μήκος – 2.052χιλ.
Συνολικό πλάτος – 645χιλ.
Συνολικό ύψος – 1.110χιλ.
Μεταξόνιο – 1.435χιλ.
Βάρος – Σύμφωνα με τους κανονισμούς FIM
Τύπος κινητήρα – Υγρόψυκτος, τετράχρονος, DOHC 4 βαλβίδων, V-4
Κυβισμός – 1.000
Μέγιστη ισχύς – Άνω των 180 KW
Τύπος πλαισίου – Διπλός σωλήνας αλουμινίου
Τροχοί μπροστά – 17 ιντσών
Τροχοί πίσω – 17 ιντσών
Ανάρτηση εμπρός – Τηλεσκοπική
Ανάρτηση Πίσω – Pro-link
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου – 22 λίτρα
Σασί
Για το σασί του 2017 έχει τροποποιηθεί σε ισορροπία ακαμψίας και έχει σχεδιαστεί για να φτάσει στη μέγιστη συμβατότητα μεταξύ περιστροφής και σταθερότητας. Το αλουμινένιου διπλού σωλήνα σασί είναι εξαιρετικά ελαφρύ και παρέχει τα ιδανικά χαρακτηριστικά δυσκαμψίας και αντοχής που απαιτούνται για τη συγκράτηση και τη μεταφορά περισσότερων από 180kw από τον κινητήρα της RC213V στο πίσω ελαστικό. Εκτός από τη δύναμη, το σασί διαθέτει το σωστό επίπεδο προσεκτικά σχεδιασμένης ευελιξίας για τη βελτίωση της πρόσφυσης των ελαστικών.
Κινητήρας Υιοθετήθηκε ο 4κύλινδρος κινητήρας “V” με χωρητικότητα 1.000 κυβικών στην RC213V που μπορεί να εκμεταλλευτεί την μέγιστη ισχύ των 1.000 κυβικών διατηρώντας τη διάρκεια για 18 αγώνες στη σεζόν με 7 κινητήρες. Έχουν αναθεωρήσει όλες τις λεπτομέρειες του νέου κινητήρα, καθιστώντας τον ελαφρύτερο, πιο ισχυρό και φιλικό προς τους αναβάτες.
Ανάρτηση Για το 2017 η RC213V είναι εφοδιασμένο με εμπρός και πίσω ανάρτηση Ohlins. Παρέχοντας τη βασική σχέση ανάμεσα στον τροχό και το σασί, η εργασία της ανάρτησης είναι να κρατήσει το ελαστικό σε επαφή με το έδαφος και να παράγει τη μέγιστη πρόσφυση καθώς η μοτοσυκλέτα χτυπάει τις χιλιάδες αναπηδήσεις και τους κυματισμούς που συναντώνται σε κάθε γύρο. Είναι ένας κρίσιμος κρίκος στην αλυσίδα της απόδοσης και γι ‘αυτό και οι δύο αναβάτες της Repsol Honda έχουν έναν ειδικό τεχνικό της Ohlins που τους έχει ανατεθεί.
Πλαίσιο
Το ελαφρύ πλαίσιο από ανθρακόνημα παίζει σημαντικό ρόλο στην κατασκευή της RC213V όσο το δυνατόν πιο αεροδυναμικά. Το 2017 η RC213V έχει μια τροποποιημένη βάση για να φτάσει στη μέγιστη συμβατότητα και απόδοση μεταξύ χειρισμού και οπισθέλκουσας.
Ελαστικά Τα ελαστικά του MotoGP παρέχονται αποκλειστικά από τη Michelin. Κάθε αναβάτης επιτρέπεται να χρησιμοποιεί το μέγιστο 22 στεγνά ελαστικά και 11 βρόχινα ελαστικά κατά τη διάρκεια κάθε Σαββατοκύριακου Grand Prix.
Φρένα Τα μπροστινά φρένα από ανθρακόνημα παρέχονται από την Brembo. Για τον πίσω δίσκο και τον μπροστινό δίσκο σε υγρές συνθήκες, η RC213V βασίζεται σε δίσκους φρένων από χάλυβα Yutaka.
Τα στοιχεία είναι από το επίσημο site της Honda Racing Corporation (HRC).
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!