Με λιγότερη δύναμη στο μονοθέσιο της, η McLaren αναμενόταν σίγουρα πως θα δυσκολευόταν στο να βρει ρυθμό στη Shanghai, αλλά αυτό δεν σήμαινε πως δεν θα υπήρχαν ενδιαφέρουσες αεροδυναμικές εξελίξεις τις οποίες και είδαμε στην MCL32.
Στην Κίνα η McLaren εισήγαγε το πιο πολυσυζητημένο αεροδυναμικό εξάρτημα του 2017, το T-wing. Συνδεδεμένο με το πίσω μέρος του shark fin που βρίσκεται πάνω στο κάλυμμα του κινητήρα, η λύση της ομάδας του Woking δεν είναι ανόμοια με αυτή της Mercedes. Διαθέτει δύο οριζόντια προφίλ που συνδέονται σε κάθε άκρο από μια τομή -U-. Το πιο διακριτικό του σχήμα, όμως, επέστησε μερικές ενδιαφέρουσες συγκρίσεις από τους ειδήμονες της F1, μεταξύ των οποίων ήταν η «κρεμάστρα» και η «κεραία τηλεόρασης».
Επίσης ορατή στο μονοθέσιο ήταν μια πολύ εξελιγμένη και περίπλοκη λύση για τις τελικές πλάκες του πίσω φτερού. Το σχήμα, φυσικά, σέβεται τους νέους κανονισμούς για το 2017 σχετικά με το πλάτος, με την σειρά των κάθετων ελασμάτων (δείτε το κόκκινο βέλος) είναι μοναδικά για το μονοθέσιο της McLaren και αντικατοπτρίζουν μια παρόμοια προσέγγιση που χρησιμοποιείται στο μπροστινό στήριγμα της πτέρυγα της ομάδας (βλέπε παρακάτω).
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!