Η Mercedes του Lewis Hamilton βρέθηκε στην pole position για το Ισπανικό Grand Prix της Κυριακής, αλλά ήταν η γρήγορη στις εκκινήσεις Ferrari του Sebastian Vettel η οποία οδήγησε τον αγώνα στην 1η στροφή, σε αντίθεση με το Grand Prix της Ρωσίας πριν δυο εβδομάδες, όταν κλείδωσαν την πρώτη γραμμή του grid τα δύο μονοθέσια της Scuderia αλλά προσπεράστηκαν στην εκκίνηση από τον Valtteri Bottas. Τι άλλαξε λοιπόν;
Η απάντηση είναι ότι η Ferrari πέρασε το δεκαπενθήμερο μεταξύ των αγώνων δουλεύοντας για να βελτιώσει την εκκίνηση, πριν εισάγει κάποιες φυσικές αλλαγές στο μονοθέσιο του Vettel για τη Βαρκελώνη με τη μορφή της τροποποιημένης διάταξης του συμπλέκτη που φαίνεται στο τιμόνι πάνω.
Ακολουθώντας την τάση που έθεσε η Mercedes νωρίτερα μέσα στη χρονιά, ένα αναβαθμισμένο paddle συμπλέκτη διαθέτει πλέον εργονομικά σχεδιασμένες τρύπες για τα δάκτυλα του οδηγού, προσφέροντάς του βελτιωμένη ευαισθησία και μεγαλύτερο έλεγχο στην απόδραση του μονοθεσίου.
Η νέα διάταξη στο μονοθέσιο του Vettel αντικατέστησε τον προηγούμενο μοχλό συμπλέκτη (κάτω), ο οποίος διατηρήθηκε από τον teammate του, Kimi Raikkonen.
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!