Η κακοκαιρία σήμαινε ότι οι ομάδες έκαναν πάνω από 600 γύρους λιγότερους στις πρώτες δοκιμές φέτος από ό, τι πριν από 12 μήνες, αλλά αυτό δεν εμπόδισε κάποιους στο να αποκαλύψουν ενδιαφέρουσες νέες τεχνολογικές εξελίξεις. Και μια από τις πιο εντυπωσιακές προέρχεται από τη McLaren.
Η ομάδα του Woking ήταν πάντα πρόθυμη να χρησιμοποιήσει την πίσω ανάρτηση για να βελτιώσει την αεροδυναμική στο πίσω μέρος του μονοθεσίου της και η καθυστερημένη αλλαγή από τη Honda στην ισχύ της Renault δεν θα τους σταματούσε στο να την καταστήσουν ως μια προτεραιότητα για την MCL33.
Το φετινό πολύ επιθετικό σχέδιο (παραπάνω) βλέπει την ομάδα να χρησιμοποιεί ένα μεγάλο βραχίονα στο άνω ψαλίδι, παρόμοιο με αυτό που εισήγαγε στην F1 για πρώτη φορά το 2013 (βλ. ένθετο). Το άνω ψαλίδι είναι γωνιακό πολύ προς τα εμπρός, το οποίο παράγει ένα πολύ στενό τριγωνικό σχήμα, που δεν διαφέρει πολύ από το κάτω ψαλίδι της Toro Rosso του 2016 (βλ. ένθετο).
Αυτό που καθιστά τον σχεδιασμό τόσο πλεονεκτικό αεροδυναμικά είναι ότι το σημείο συλλογής του συνδέσμου ράβδου ώσης δεν είναι κοντά στον ορθοστάτη, αλλά σχεδόν στη μέση του άνω ψαλιδιού, απελευθερώνοντας την περιοχή γύρω από το πίσω ελαστικό και βελτιώνοντας έτσι τη ροή του αέρα στην περιοχή του μονοθεσίου.
Φυσικά, αυτή η προσέγγιση δεν έγινε χωρίς τα δυνητικά της μειονεκτήματά και η McLaren θα πρέπει να έχει κάνει τους υπολογισμούς της για να εξασφαλίσει ότι το πλεονέκτημα που κερδίζουν αεροδυναμικά αντισταθμίζει το μειονέκτημα του ότι πρέπει να καταστήσει το πολύ πιο βαρύ το άνω ψαλίδι για να εγγυηθεί η απαραίτητη ακαμψία.
Η ανάλυση έγινε από το F1.COM και τον Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!