Με τις ομάδες να έχουν δοκιμάσει διάφορες λύσεις σχεδιασμού για τα νέα τους μονοθέσια κατά τη διάρκεια των δοκιμών, δεν είμασταν σίγουροι με το πως θα κάνουν την άφιξη τους στον πρώτο γύρο της σεζόν. Παρακάτω θα δούμε μερικές από τις σημαντικότερες τροποποιήσεις που έφεραν οι ομάδες στη Μελβούρνη.
Haas VF-17 – Τροποποίηση του shark fin
Η Haas αναγκάστηκε να αφαιρέσει το Τ-wing μετά τις πρώτες δοκιμές, διότι προκαλούσε υπερβολικούς κραδασμούς στο shark fin που επισυνάπτεται στο κάλυμμα του κινητήρα του μονοθεσίου. Για να το επαναφέρει στην ώρα του για τις κατατακτήριες και τον αγώνα, η ομάδα πρόσθεσε ενισχύσεις με ανθρακονήματα (κόκκινο βέλος) στο πτερύγιο, προκειμένου να καταστήσει στο σύνολο μια πιο σκληρή συναρμολόγηση.
Renault R.S.17 – Αλλαγή στην σύνδεση της πίσω πτέρυγας
Στις δοκιμές πριν από τη σεζόν, η Renault είχε την σύνδεση του πίσω άξονα της πτέρυγας της συνδεδεμένη άμεσα με την κορυφή του ενεργοποιητή DRS (κόκκινο βέλος). Με μια πρώτη ματιά αυτό έμοιαζε με ένα πολύ έξυπνο τέχνασμα, αλλά στη συνέχεια εμφανίστηκαν οι φόβοι του ότι θα μπορούσε να τους προσφέρει ένα παράνομο πλεονέκτημα όσον αφορά τις επιδόσεις του φτερού. Αυτό προκάλεσε μια τροποποίηση που διατηρήθηκε για την Αυστραλία, με τον άξονα να επισυνάπτεται κάτω κάτω τοποθετημένος και όχι στον ίδιο τον ενεργοποιητή.
Red Bull RB13 – Ο σχεδιασμός του S-duct
Για το 2017, η Red Bull έχει κρατήσει την ίδια σχεδιαστική φιλοσοφία με το προηγούμενο έτος για το S-duct, που διοχετεύει τη ροή του αέρα κάτω από τη μύτη μέχρι το πάνω μέρος του πλαισίου. Υπάρχουν δύο ανοίγματα στο κάτω τμήμα του πλαισίου (κάτω βέλος) που πηγαίνουν για την ψύξη των ηλεκτρονικών κουτιών κοντά στο μέτωπο των sidepods. Εν τω μεταξύ, η κύρια ράμπα για το S-duct (δεν απεικονίζεται) διοχετεύει την ροή του αέρα έξω από τα ανοίγματα στην κορυφή του πλαισίου, όπως υποδεικνύεται από τα μπλε βέλη.
Ferrari SF70H – Τροποποιημένες βάσεις καθρέφτη
Για την Αυστραλία, η Ferrari είχε τροποποιημένους πυλώνες στους καθρέφτες της, με ένα νέο στρογγυλεμένο σχεδιασμό (κόκκινο βέλος). Αντί για ένα κάθετο πτερύγιο πίσω από τον καθρέφτη, εισήγαγαν ένα οριζόντιο, τριγωνικό πτερύγιο στο κάτω τμήμα. Στόχος των αλλαγών είναι να βελτιωθεί η αποτελεσματικότητα της ροής του αέρα σε αυτό το κρίσιμο μέρος του πλαισίου. Περιμένουμε να δούμε πολλές παρόμοιες βελτιώσεις σε αυτόν τον τομέα και σε άλλα μονοθέσια αυτή τη σεζόν.
Williams FW40 – Νέα εμπρός πτέρυγα
Για τη Μελβούρνη, η Williams εισήγαγε αυτή τη νέα εμπρός πτέρυγα. Διαθέτει δύο μικρά, τριγωνικά πτερύγια (κόκκινα βέλη) που συνδέονται με την τελική πλάκα, σε μια πολύ ασυνήθιστη θέση σε σύγκριση με τον προηγούμενο σχεδιασμό της ομάδας.
Οι φωτογραφίες είναι αποκλειστικές από το F1fan.gr που βρέθηκε στο Grand Prix της Αυστραλίας και τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!