Οι υψηλές ταχύτητες και η έντονη πέδηση είναι δύο από τα χαρακτηριστικά του Grand Prix Gilles-Villeneuve του Μοντρεάλ που φιλοξένησε την Formula 1 το περασμένο Σαββατοκύριακο και όλες οι ομάδες τροποποίησαν τα μονοθέσια τους, συμπεριλαμβανομένης της Ferrari.Μεγαλύτερη πέδηση
Η Ferrari δοκίμασε διάφορες ρυθμίσεις στους αγωγούς τον φρένων στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στο Ile Notre-Dame και αγωνίστηκε με αυτή τη ρύθμιση στον αγώνα απόστασης 70 γύρων. Μπορείτε να δείτε καθαρά το νέο δισκόφρενο της Brembo, το οποίο διαθέτει έξι οπές σε όλη του την περιφέρεια. Ασυνήθιστα, οι τρύπες είναι ευθυγραμμισμένες διαγώνια (κίτρινα σημεία). Ακόμη και με αυτές τις τροποποιήσεις, ο Kimi Raikkonen υπέφερε από προβλήματα φρεναρίσματος που τον επιβράδυναν στα τελευταία στάδια του αγώνα, κάτι που δείχνει το πόσο τιμωρεί το Μόντρεαλ σε αυτόν τον τομέα.
Μειώνοντας τις αντιστάσεις
Η Ferrari εισήγαγε μια νέα πίσω πτέρυγα σε σχήμα κουταλιού στον Καναδά, όπου η ελαχιστοποίηση της αντίστασης ενισχύει τις υψηλές τελικές ταχύτητες που χρειάζονται. Αλλά δεν ήταν μόνο η ίδια η πτέρυγα που ήταν νέα. Τα δύο στηρίγματα των πτερυγίων δεν συνδέονται πλέον στην κορυφή του κύριου επιπέδου όπως προηγουμένως (δεξί σχέδιο), αλλά στην κάτω πλευρά του. Οι τελικές πλάκες είναι επίσης πολύ διαφορετικές, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά τα βράγχια στην SF70H που είναι ανοιχτά στην άκρη των πλακών, όπως αυτά που παρουσίασε η Toro Rosso πέρυσι και στη συνέχεια αντιγράφηκαν από πολλές άλλες ομάδες.
Όλα βρίσκονται στις λεπτομέρειες
Αυτή η μικρή αλλά αξιόλογη αλλαγή δείχνει πόσο μεγάλη βάση δίνουν οι ομάδες στις λεπτομέρειες για να εξελίξουν την αεροδυναμική τους. Η εικόνα στα αριστερά δείχνει τη λύση που χρησιμοποιήθηκε στον Καναδά για την ροή του αέρα μπροστά από τα sidepods. Διαθέτει έναν ενημερωμένο, απλούστερο σχεδιασμό για το σχήμα της εγκάρσιας υποδοχής στη βάση του (προηγούμενη έκδοση στα δεξιά) για καλύτερη διαχείριση της ροής του αέρα σε αυτή την κρίσιμη περιοχή του μονοθεσίου.
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!