Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί για το 2017 σημαίνουν ότι το τμήμα του δαπέδου στα μονοθέσια της Formula 1 μπορεί να είναι ευρύτερο αυτή τη σεζόν, από 140 εκατοστά έως 160 εκατοστά. Αναπόφευκτα, αυτό σημαίνει επίσης νέες τάσεις στο σχεδιασμό δαπέδων.
Στις αρχές του έτους είδαμε την Red Bull να τρέχει μια μεγάλη περικοπή στο μπροστινό τμήμα του δαπέδου της RB13 και πέντε ομάδες προχώρησαν στην προσθήκη κάποιων περικοπών, μεταξύ των οποίων οι Toro Rosso, Haas και Mercedes.
Οι τελευταίοι που συμμετείχαν στις μετατροπές ήταν η ομάδα της McLaren στην Κίνα. Όπως και με τα μονοθέσια των αντιπάλων τους, οι περικοπές στο δάπεδο της MCL32 βοηθά την ροή αέρα κάτω από το σασί, ώστε να ενεργοποιεί και να βελτιώνει τη ροή του αέρα στο κάτω τμήμα του μονοθεσίου. Η λύση, που εισήχθη χάρη στους νέους κανονισμούς λειτουργεί βελτιώνοντας την απόδοση του δαπέδου, ειδικά στο πίσω μέρος.
Στο Μπαχρέιν, η Force India εισήγαγε μια εντελώς νέα λύση στην VJM10 και μαζί με αυτήν προστέθηκαν αναβαθμίσεις στο πάτωμα σε αυτό το κεντρικό τμήμα του μονοθεσίου, που περιλαμβάνει κοψίματα που βοηθούν στη δημιουργία στροβίλων και βελτιώνουν την απόδοση της ροής του αέρα στην περιοχή.
Τέλος, ήταν ενδιαφέρον να σημειωθεί ότι μπροστά από το Μπαχρέιν η Ferrari είχε ενισχύσει ένα από τα κομμάτια στο πάτωμα της SF70H, προσθέτοντας ένα μικρό τμήμα μετάλλου για να μειώσει την εκτροπή υπό φορτίο.
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!