Καθώς ο αγώνας του τίτλου της σεζόν του 2017 πλησιάζει στους αποφασιστικούς αγώνες, δεν υπάρχει αμφιβολία για τον αγώνα ανάπτυξης μεταξύ των κυριότερων υποψηφίων του πρωταθλήματος. Εδώ έχουμε μια ανάλυση για τις αλλαγές που η Mercedes και η Ferrari έφεραν στα μονοθέσια τους στη Sepang.Mercedes F1 W08
Η Mercedes παρουσίασε ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, Bargeboard, εμπρόσθια πτέρυγα και μύτη. Η πιο ορατή αλλαγή ήταν στη μύτη, στο στοιχείο άνθρακα, σε σχήμα κουταλιού, που εισήχθη στην Ισπανία. Στην αρχική τυποποιημένη διαμόρφωσή του, το πλάτος της αιχμής ήταν πολύ μικρό. Στη νέα προδιαγραφή εδώ, η κορυφή είναι πολύ ευρύτερη, τουλάχιστον 4 έως 5 εκατοστά.
Την Παρασκευή στη Μαλαισία και τα δύο μονοθέσια της Mercedes χρησιμοποίησαν το νέο αεροδυναμικό πακέτο, ενώ για το FP3 το Σάββατο η ομάδα αποφάσισε να κάνει μια σύγκριση. Ο Hamilton χρησιμοποίησε το παλιό πακέτο, με το παλιό πάτωμα και τα Bargeboards και το κράτησε για να τις κατατακτήριες για να πάρει την pole. Εν τω μεταξύ, ο Bottas κράτησε το νέο πακέτο.
Ferrari SF70H
Η Ferrari παρουσίασε επίσης μια σημαντική αεροδυναμική αναβάθμιση εδώ, με την πιο ορατή αλλαγή, μια μεγάλη τροποποίηση στα Bargeboards. Υπήρχε ένα επιπλέον τρίτο στοιχείο στο μπροστινό μέρος (κόκκινο βέλος), και αντί να είναι ευθεία όπως στην κανονική διαμόρφωση, το νέο έχει βαθιά καμπύλη στο εσωτερικό τμήμα, όχι σε αντίθεση με αυτό που παρατηρείται στα μονοθέσια άλλων ομάδων. Η πρόθεση είναι να κατευθυνθεί καλύτερα η ροή αέρα κάτω από το μονοθέσιο και προς τον πίσω διαχύτη.
Για σκοπούς σύγκρισης, το παρακάτω σχέδιο δείχνει την προηγούμενη διαμόρφωση των Bargeboards από την Ουγγαρία.
Τα στοιχεία είναι από το F1.COM και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!