Η πίστα Marina Bay της Σιγκαπούρης δεν θα μπορούσε να είναι πιο διαφορετική από τη Monza, τον τελευταίο χώρο που επισκέφθηκαν οι ομάδες φέτος. Η Ferrari ήρθε εδώ ως φαβορί πριν τον αγώνα και εδώ είναι μερικά χαρακτηριστικά που οι δυο SF70H είχαν αυτό το Σαββατοκύριακο.Τα μεγάλα φρένα
Η Σιγκαπούρη θέτει μεγάλες απαιτήσεις κατά την πέδηση ενός μονοθεσίου της Formula 1, χάρη σε μερικά σημεία υψηλού φρεναρίσματος με ελάχιστο χρόνο διαδρομής για να βοηθήσουν στην ψύξη. Δεν είναι λοιπόν έκπληξη το γεγονός ότι οι δίσκοι που χρησιμοποιούνται εδώ έχουν το μέγιστο αριθμό οπών εξαερισμού, περίπου 1.400 στην περίπτωση της εγκατάστασης της Brembo για την Ferrari. Αυτές οι τρύπες είναι διατεταγμένες σε διαγώνιες γραμμές των έξι, σε αντίθεση με τις οριζόντιες γραμμές των πέντε που βλέπουμε στη Monza (ένθετο). Σημειώστε επίσης το ασυνήθιστο σημείο πρόσκρουσης για το σύνδεσμο ώθησης της ράβδου ανάρτησης (κόκκινο βέλος), το οποίο μπορεί εύκολα να αλλάξει ώστε να επιτρέπει διαφορετικές γεωμετρίες ανάρτησης.
Τα νέα Bargeboards
Αυτά τα ασυνήθιστα διαμηκές Bargeboard βρίσκονταν στην SF70H από την αρχή της σεζόν και στη συνέχεια αντιγράφηκαν από την Red Bull. Η Ferrari αναβάθμισε τα δικά της για τη Βουδαπέστη και οι αλλαγές αυτές χαρακτηρίζονται και πάλι για το μη ανόμοιο κύκλωμα της Σιγκαπούρης. Δουλεύοντας στη σύνδεση με τη μικρή ποσότητα εμφυσήματος από το επίπεδο τμήμα του πατώματος κάτω από το πλαίσιο, διευθύνουν καλύτερα τη ροή του αέρα γύρω από τα πλαϊνά sidepods και τροφοδοτούν την περιοχή του οπίσθιου διαχύτη.
Η ανάλυση έγινε από το F1.COM και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!