Η πίστα της πόλης του Μπακού έχει ένα ασυνήθιστο συνδυασμό υψηλών και χαμηλών κάθετων δυνάμεων, λόγω του συνδυασμού των υπέρ-γρήγορων ευθειών και των στροφών χαμηλής ταχύτητας. Ως εκ τούτου, οι τυχόν τροποποιήσεις που μπορούν να βρουν οι σχεδιαστές των ομάδων για να βελτιστοποιήσουν την αεροδυναμική ισορροπία των μονοθεσίων τους θα μπορούσαν να προσφέρουν στους οδηγούς τους ένα πολύτιμο πλεονέκτημα.Renault R.S.17 – Κλειστά πτερύγια
Μπορεί να μην το χρησιμοποίησαν στις κατατακτήριες και στον αγώνα, αλλά αυτή η λύση που είδαμε στη Renault του Nico Hulkenberg στο FP1 της Παρασκευής ήταν ενδιαφέρουσα επειδή ήταν κάτι που κανείς άλλος δεν έκανε πριν, χρησιμοποιώντας ένα οβάλ τμήμα του αμαξώματος για να προσθέσουν αποτελεσματικά ένα κλειστό τμήμα πτερυγίων στροφής κάτω από το πλαίσιο.
McLaren MCL32 – Τροποποιήσεις στον διαχύτη
Οι νέοι κανονισμοί του 2017 άφησαν ένα κενό σε μια περιοχή 4 εκατοστών στα εξωτερικά άκρα στο πίσω μέρος του διαχύτη. Η Mercedes ήταν η πρώτη που το εκμεταλλεύτηκε αυτό προσθέτοντας μια επέκταση (ένθετο) για να βοηθήσει στην επιρροή της ροής αέρα που έρχεται από το πίσω ελαστικό και έτσι να βελτιωθεί η απόδοση του διαχύτη. Η McLaren εισήγαγε τη δική της εκδοχή σε πρόσφατους αγώνες, με σχήμα που δεν έχουμε δει ποτέ πριν, αφού οι κανονισμοί ήταν τόσο αυστηροί. Είναι ένα παρόμοιο παραθυράκι με αυτό που οδήγησε στην απροσδόκητη εμφάνιση των Τ-wing στα καλύμματα των κινητήρων των φετινών μονοθεσίων.
Τα γραφήματα είναι από το F1.com και τον σχεδιαστή-αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!