Λύσεις στην έλλειψη επίδοσης αναζητεί η ομάδα της Ferrari καθώς από φαβορί κατά τις χειμερινές δοκιμές έχει καταλήξει να στερείται απόδοσης σε σχέση με τον κύριο αντίπαλο της, την Mercedes.
Ικανοποιημένοι με την ταχύτητα του μονοθεσίου και την απόδοση του power unit οι Ιταλοί καλούνται να εστιάσουν στην απόδοση της αεροδυναμικής κάθετης δύναμης, καθώς παρατηρείται πλέον ότι είναι σταθερά αργότερη από την Mercedes στις στροφές μεσαίας και γρήγορης ταχύτητας, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Το φαινόμενο αυτό ήταν λιγότερο έντονο στον δεύτερο αγώνα στο Bahrain, καθώς η υψηλή θερμοκρασία, οι απότομες στροφές χαμηλής ταχύτητας και οι μεγάλες ευθείες αντιστάθμισαν την απώλεια ταχύτητας στις μεσαίες και γρήγορες στροφές αλλά στις πίστες της Αυστραλίας και της Κίνας όπου οι θερμοκρασίες ήταν χαμηλές και η μορφή των πιστών αποτελούνται από στροφές μεσαίων και υψηλών ταχυτήτων, είναι εμφανές ότι τα Ιταλικά μονοθέσια δεν μπορούν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των Mercedes σε σημείο μάλιστα να απειλούνται και από την πολύ καλή σε αεροδυναμική απόδοση RB15 της RedBull Honda, κάτι το οποίο πιθανόν να διαπιστώναμε αν ο Max Verstappen είχε προλάβει να ολοκληρώσει την δεύτερη προσπάθεια του στο Q3 των κατατακτήριων.
Με βάση και τα λεγόμενα του παγκόσμιου πρωταθλητή του 2016, Nico Rosberg, η Ferrari δείχνει να έχει εστιάσει σε λάθος κατεύθυνση αεροδυναμικά επιτυγχάνοντας μικρότερες τριβές, αλλά υστερώντας σε κάθετη δύναμη.
Παρακάτω ένας πίνακας με τις υψηλότερες ταχύτητες των Ferrari και των Mercedes σε διάφορα σημεία της πίστας, όπου παρατηρείται η υψηλότερη ταχύτητα στις ευθείες αλλά χαμηλότερη ταχύτητα στις στροφές.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!