Κοιτάζουμε πίσω σε μερικές από τις αναβαθμίσεις στο σχεδιασμό που προκάλεσαν αναταραχή στο paddock της Marina Bay κατά τη διάρκεια του περασμένου Σαββατοκύριακου στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, με τη βοήθεια του διάσημου τεχνικού εικονογράφου Giorgio Piola.Force India VJM10 – Το “Stegosaurus Fin”
Η Force India έφερε μια δραστήρια αναβαθμισμένη VJM10 για το υψηλής κάθετης δύναμης Circuit της Marina Bay, που περιελάμβανε ένα τριπλό T-wing (δεξί βέλος) και μια σειρά από μικρά φτερά (δύο αριστερά βέλη) του πτερυγίου του καλύμματος του κινητήρα που ονομάστηκε “Stegosaurus” από την ομάδα του Silverstone χάρη στην ομοιότητα με τον εν λόγω δεινόσαυρο. Αυτή η εξέλιξη δεν έχει εμφανιστεί ποτέ πριν, δημιουργεί μικρούς στροβίλους για να διευκολύνει καλύτερα την ροή αέρα στο Τ-wing και την πίσω πτέρυγα. Αφού εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις δοκιμές της Παρασκευής, διατηρήθηκε καθ ‘όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου και μπορεί να το δούμε και πάλι σε άλλες πίστες υψηλής κάθετης δύναμης όπως το Μεξικό.
Red Bull RB13 – Αντιγραφή των Bargeboard της Ferrari;
Μεταξύ των πιο οπτικά προφανών αναβαθμίσεων σχετικά με το αεροδυναμικό πακέτο που χρησιμοποίησε η Red Bull στη Σιγκαπούρη ήταν τα αναθεωρημένα Bargeboard, πολύ παρόμοια με αυτά που ήδη εισήγαγε η Ferrari. Το ένθετο στο σχέδιο δείχνει τη λύση της Ferrari και μπορείτε να δείτε ότι η μόνη μεγάλη διαφορά στη Red Bull είναι ένα πρόσθετο κάθετο στοιχείο μπροστά από το κύριο μέρος.
Η ανάλυση είναι από το F1.COM και τον σχεδιαστή – αναλυτή Giorgio Piola.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!