Ο επικεφαλής της ομάδας της Mercedes, Toto Wolff, πιστεύει ότι η Ferrari κινδυνεύει να δημιουργήσει μια αλυσίδα προβλημάτων σχετικά με τις εντολές για ανταλλαγή θέσεων των οδηγών της, αλλά δεν είναι η μόνη που αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα. Στο ξεκίνημα του Κινέζικου Grand-Prix, η Ferrari είπε στον Charles Leclerc να κάνει στην άκρη για να περάσει ο Sebastian Vettel, τον οποίο η ομάδα έχει ονομάσει ως προκαθορισμένο οδηγό στην προσπάθειά της να επανέλθει στους τίτλους μετά από το 2008. Η Ferrari το έπραξε επειδή ο Leclerc φαινόταν να δυσκολεύεται περισσότερο με τα ελαστικά του από τον Vettel, τον οποίο η ομάδα του ήθελε να απελευθερώσει και να προσπαθήσει να κρατήσει τον ίδιο ρυθμό με τους δύο πιλότους της Mercedes.
Ο Wolff δήλωσε: “Αυτή είναι μια δύσκολη κατάσταση επειδή η ομάδα θέλει το γρηγορότερο αυτοκίνητο να μείνει κοντά στους αντιπάλους και να παλέψει να τους περάσει και ο Sebastian είπε ότι είχε το πιο γρήγορο αυτοκίνητο σε αυτό το στάδιο και άλλαξαν θέσεις. Μπορώ να το κατανοήσω αυτό. Παρ ‘όλα αυτά, όταν αρχίζεις να κάνεις αυτά τα πράγματα γίνεται πολύ περίπλοκο και ξεκινάει ένα δεδικασμένο και αυτή η κατάσταση μπορεί να γίνει ανεξέλεγκτη. Μετά μπορεί σε κάθε αγώνα να έχεις κλήση ότι το πίσω αυτοκίνητο εκ των δύο, μπορεί να πάει πιο γρήγορα. Αυτή δεν είναι μια εύκολη κατάσταση και έχουμε βρεθεί εκεί με τον Nico Rosberg, τον Lewis Hamilton και με τον Valtteri Bottas.
Η Mercedes ενήργησε αρκετά αργά την περασμένη σεζόν όσον αφορά τα team orders με χαρακτηριστική στιγμή το Ρωσικό Grand-Prix, όπου ο πρωτοπόρος του αγώνα Bottas πήρε εντολή να αφήσει τη θέση του στον Hamilton, τον οποίο πλησίαζε η Ferrari του Vettel. Στην Κίνα, η Mercedes προστάτεψε το 1-2 βάζοντας στον ίδιο γύρο στα pits τους Hamilton και Bottas, κάτι το οποίο, σύμφωνα με τον Bottas, έσβησε τις ελπίδες του για τη νίκη.
Ο Wolff δήλωσε σχετικά με αυτό πως “Είχαμε μια κατάσταση σήμερα όπου πίεζαν ο ένας τον άλλον πολύ σκληρά και ήταν υπαρκτός ο κίνδυνος να μην τελειώσουν τον αγώνα. Δεν είναι μόνο πρόβλημα της Ferrari, κάθε ομάδα έχει αυτό το ζήτημα, ειδικά αν διαθέτει δύο εξαιρετικούς οδηγούς.
Η κούρσα του Leclerc κατέληξε άσχημα στην Κίνα, καθώς με τις εντολές και την τακτική της ομάδας τερμάτισε πίσω από το Max Verstappen. Δεν μπόρεσε να αντισταθεί στον οδηγό της Red Bull, επειδή η Ferrari ανέβαλε τη δεύτερη είσοδό του στα pits, καθώς έκρινε ότι υπήρχε δυνατότητα να καταφύγουν σε στρατηγική ενός pit-stop. Όμως τελικά ο Leclerc μπήκε δεύτερη φορά στα pits, αλλά είχε χάσει πλέον πολύτιμο χρόνο από τον Verstappen και ήταν αδύνατο να ανακάμψει.
Ο επικεφαλής της ομάδας Red Bull, Christian Horner, δήλωσε ότι ο Leclerc έμεινε απροστάτευτος εξαιτίας της στρατηγικής της ομάδας του. Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: “Δεν νομίζω ότι είχαμε ταχύτερο μονοθέσιο από τη Ferrari σήμερα και έτσι ο καλύτερος τρόπος να περάσουμε τουλάχιστον ένα από τα αυτοκίνητά τους ήταν να πάμε σε στρατηγική δύο pit-stop. Αυτό προκάλεσε μια συζήτηση μεταξύ του Sebastian και του pitwall ως προς το αν θα έμπαιναν στα pits ή όχι. Αλλά στο τέλος κάλυψαν τον Verstappen, η Mercedes έπρεπε να καλύψει τον Vettel και ο Leclerc έμεινε απροστάτευτος.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!