Ο οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc δήλωσε πως τα μονοθέσια του 2021 είναι πιο δύσκολα στη διαχείριση στην είσοδο των στροφών, ως αποτέλεσμα των νέων αεροδυναμικών κανονισμών.
Ως μέρος της προσπάθειας της FIA να επιβραδύνει φέτος τα μονοθέσια, μια σειρά αλλαγών θεσπίστηκε ώστε να μειωθούν τα παραγόμενα επίπεδα κάθετης δύναμης.
Τμήμα του πατώματος μπροστά ακριβώς από τους πίσω τροχούς αφαιρέθηκε, μαζί με νέους κανονισμούς που περιόρισαν τους αεραγωγούς των πίσω φρένων και τις διαστάσεις του διαχύτη.
Με την κάθετη δύναμη που χάθηκε να φτάνει στο 10% των περσινών δεδομένων, τα μονοθέσια είναι πιο αργά πλέον, με τον Leclerc να παρατηρεί πως είναι διαφορετικός ο τρόπος οδήγησης των φετινών μονοθεσίων, παρά το γεγονός πως πολλά πράγματα έμειναν ίδια.
“Αναφορικά με το στυλ οδήγησης δεν υπήρξαν αλλαγές, αλλά υπάρχει κάτι που άλλαξε”, δήλωσε ο Μονεγάσκος σε αποκλειστική συνέντευξη στην ιταλική έκδοση του Motorsport.com.
“Πρέπει να πιέζεις λιγότερο στην είσοδο της στροφής επειδή το πίσω μέρος των μονοθεσίων είναι πιο δύσκολο να το διαχειριστείς λόγω του αλλαγμένου πατώματος”.
Ο Leclerc είναι οδηγός που θέλει το πίσω μέρος του μονοθεσίου που οδηγεί να μην είναι “βιδωμένο” στο έδαφος, καθώς κάτι τέτοιο του δίνει καλύτερη περιστροφή του μονοθεσίου στις στροφές. Η προτίμησή του αυτή είναι και ένας από τους παράγοντες που πέρυσι τον ξεχώρισαν σε σχέση με τον τότε teammate του, Sebastian Vettel.
Αναφερόμενος σε όλα όσα έμαθε πέρυσι σχετικά με το ότι υπερείχε του Vettel στην οδήγηση της SF1000, ο Leclerc δήλωσε: “Θεωρώ πως εν τέλει είναι μια ερώτηση σχετικά με την αίσθηση και το στυλ οδήγησης”.
“Μου αρέσει το πίσω μέρος να κινείται ώστε να μπορώ να το χρησιμοποιήσω για να στρίβω το μονοθέσιο. Η SF1000 είχε ένα ασταθές πίσω μέρος κάτι που ποτέ δεν ήταν ποτέ πρόβλημα για μένα, αλλά δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους του Seb. Είναι απλά ένα χαρακτηριστικό που ταιριάζει στο στυλ οδήγησής μου”.
Μια άλλη προσέγγιση στην οδήγησή του την οποία ο Leclerc έχει αλλάξει είναι το πόσο εκτιμά τα επίπεδα επιθετικότητας στις μάχες του ενάντια σε άλλους οδηγούς.
Μετά την απώλεια της καρό σημαίας στο Grand Prix της Αυστρίας το 2019, χτυπώντας τροχούς με τον Max Verstappen, ο Leclerc απάντησε ορκιζόμενος να αγωνίζεται σκληρότερα έκτοτε.
Χάρη και στην παραχώρηση των αγωνοδικών της F1 να επιτρέπουν και τις πιο σκληρές μάχες μεταξύ οδηγών, ο Leclerc δήλωσε πως η προσέγγισή του αυτή παραμένει ίδια μέχρι και σήμερα.
“Θεωρώ πως αυτό ήταν καλό για το άθλημά μας και το είπα αυτό αμέσως μετά το τέλος του αγώνα παρά το ότι ήμουν απογοητευμένος με το αποτέλεσμα”, εξήγησε ο οδηγός της Ferrari.
“Πάντα πίστευα πως εάν μας επέτρεπαν να αγωνιζόμαστε με λιγότερους περιορισμούς θα μπορούσαμε να προσφέρουμε πιο θεαματικούς αγώνες”.
“Αλλά χρειαζόμασταν και συνέπεια από τους αγωνοδίκες, όπως και έγινε τότε. Από τη στιγμή εκείνη και ύστερα, είχαμε τη σιγουριά του να μπορούμε να πιέσουμε περισσότερο σε μάχες ρόδα με ρόδα χωρίς τον φόβο να πάρουμε ποινές και προσαρμόστηκα καλά στη νέα αυτή κατάσταση”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!