Τα προβλήματα της Honda στη ζέστη του Μπαχρέιν δεν έδειξαν σημάδια χαλάρωσης την Τρίτη, όταν το πρόγραμμα των δοκιμών τους διεκόπη από ένα πρόβλημα αξιοπιστίας μετά από μόλις δύο γύρους.
Μετά από ένα ταραγμένο Σαββατοκύριακο, όπου υπέστη ένα σερί αποτυχιών με την MGU-H της, η Honda ήλπιζε για μια καλύτερη τύχη κατά τη διάρκεια της διήμερης δοκιμής στο Sakhir αυτή την εβδομάδα.
Όμως, παρότι ο οδηγός ανάπτυξης της McLaren, Oliver Turvey κατάφερε να βγει στην πίστα μόλις άναψε το πράσινο φως, ήταν σε θέση να ολοκληρώσει μόνο δύο γύρους εξόδου πριν περιοριστεί στο γκαράζ με ένα πρόβλημα.
Οι μηχανικοί της Honda ανακάλυψαν μια διαρροή νερού στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας (ERS) και δεν υπήρχε άλλη επιλογή από την αλλαγή κινητήρα.
Οι εργασίες για την αλλαγή αυτή θα γίνουν την Τρίτη το μεσημέρι και ελπίζουνε ότι η επισκευή μπορεί να ολοκληρωθεί σύντομα ώστε να επιτραπεί στον Turvey να επιστρέψει πίσω στην πίστα αργότερα.
Είναι κατανοητό ότι ο κινητήρας που χρησιμοποιήθηκε από τον Turvey είναι μια νέα προδιαγραφή που έχει αποσταλεί από την εγκατάσταση της Honda στη Sakura της Ιαπωνία, με τη μονάδα ισχύος να είναι επίσης νέα.
Η Honda είχε πει πριν από την έναρξη αυτής της εβδομάδας ότι θα ήθελε να δοκιμάσει κάποιες νέες ιδέες για να βελτιώσει τις επιδόσεις της, καθώς και ενδεχόμενες λύσεις για τα προβλήματα που αντιμετώπισε κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.
Έρευνες για την αιτία της τελευταίας διαρροής νερού βρίσκονται σε εξέλιξη και δεν είναι σαφές αν το ζήτημα που έχει το μονοθέσιο του Turvey σχετίζεται με τις αποτυχίες της MGU-Η που έπληξαν τη McLaren το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Ο επικεφαλής της Honda στην F1, Yusuke Hasegawa πέταξε πίσω στο αρχηγείο της Honda στην Ιαπωνία μετά το Grand Prix του Μπαχρέιν για να βοηθήσει στο έργο για την έρευνα σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετώπισαν στο Μπαχρέιν και να βοηθήσει στην προώθηση των σχεδίων ανάπτυξης για το υπόλοιπο της σεζόν.
Μια θεωρία λέει ότι οι υψηλές θερμοκρασίες στο Μπαχρέιν έχουν συμβάλει στα προβλήματα της Honda, αλλά μια οριστική απάντηση δεν θα γίνει γνωστή αργότερα αυτή την εβδομάδα, αφού τα σπασμένα τμήματα έχουν αφαιρεθεί και αναλύονται.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!