Οι αναβάτες της Yamaha, Valentino Rossi και Maverick Vinales, δήλωσαν και οι δύο ότι εμποδίστηκαν από την υποχώρηση των πίσω ελαστικών σε ένα απογοητευτικό Αυστριακό Grand Prix για την ομάδα.
Κανένας από τους δύο δεν κατόρθωσε να ανέβει στο βάθρο στο Red Bull Ring, καθώς ο Vinales τερμάτισε 6ος και ο Rossi 7ος.
Ενώ αρχικά βρίσκονταν στις πρώτες θέσεις, οι Vinales και Rossi έχασαν έδαφος εξαιτίας των εξόδων που είχαν και δεν κατάφεραν να ανακάμψουν. Στο τέλος, πλασαρίστηκαν πίσω από τη Yamaha Tech 3 του Johann Zarco.
Valentino Rossi, P7: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας για μένα, για το Maverick και για όλη την ομάδα. Έχουμε υπομονή και ελπίζουμε σύντομα να είμαστε ισχυρότεροι»
«Κάναμε το καλύτερο που μπορούσαμε, δεν έχουμε μετανιώσει για τη ρύθμιση της μοτοσυκλέτας και την επιλογή των ελαστικών, γιατί στον πρώτο γύρο ήμουν δυνατός. Νομίζω ότι το σκληρό ελαστικό για μας ήταν η σωστή επιλογή, προσπαθήσαμε πολύ για να μην καταστρέψουμε το πίσω ελαστικό.
«Αλλά μετά από 12 γύρους το πίσω ελαστικό υποχωρούσε και έπρεπε να επιβραδύνω πολύ. Η μοτοσυκλέτα έγινε πολύ δύσκολη στην οδήγηση. Έκανα επίσης ένα λάθος στο φρενάρισμα, αλλά ούτως ή άλλως ήμουν αργός.»
«Νομίζω ότι πρέπει να δουλέψουμε πάνω σε αυτό, διότι πιέζουμε πάρα πολύ το πίσω ελαστικό σε αντίθεση με τις Honda και Ducati που είναι γρήγορες χωρίς να χρησιμοποιούν υπερβολικά το πίσω.
«Αν κοιτάξετε τον ταχύτερο γύρο και το γρηγορότερο κομμάτι, ήμασταν πολύ κοντά, αλλά έπρεπε να επιβραδύνουμε και αυτό μας στέρησε το να διεκδικήσουμε κάτι καλύτερο.
«Μας έχει συμβεί πολλές φορές φέτος το συγκεκριμένο θέμα και εργαζόμαστε σκληρά για να το αντιμετωπίσουμε. Σε μερικούς αγώνες μας ταλαιπωρεί λιγότερο. Αλλά όταν εμφανίζεται το πρόβλημα τόσο έντονα μας δυσκολεύει, ειδικότερα στο δεύτερο μισό του αγώνα και χάνουμε ταχύτητα.»
Maverick Vinales, P6:
«Περίμενα να βρεθώ ψηλότερα, να παλέψω για τη νίκη. Αλλά ήμασταν αρκετά άτυχοι, ειδικά με τα πίσω ελαστικά, γλιστρούσαν πολύ.
«Αλλά δεν νομίζω ότι ήταν το πρόβλημα των πίσω ελαστικών, αλλά το πρόβλημα της μοτοσυκλέτας μας.
«Η μοτοσυκλέτα του Zarco επιτάχυνε αρκετά, και είναι δεν κάτι παράξενο. Η Tech 3 κάνει τα ελαστικά να λειτουργούν καλά, ενώ εμείς όχι.
«Το πρόβλημα δεν είναι το επιθετικό μας στυλ οδήγησης, αλλά το ότι δεν έχουμε πίσω πρόσφυση, το πίσω ελαστικό χάνει πολύ την απόδοση του γρήγορα.»
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!