Ο τεχνικός διευθυντής της Racing Point, Andrew Green, αναμένει τα μονοθέσια της Formula 1 για το 2021 να δείχνουν “λίγο διαφορετικά” παρά τη διατήρηση των φετινών σχεδίων και για την επόμενη σεζόν, ως μέτρο κατά των οικονομικών συνεπειών του COVID-19.
Ως μέρος της ελάφρυνσης των αρνητικών οικονομικών επιπτώσεων της πανδημίας του COVID-19 στις ομάδες, οι κανονισμοί του αθλήματος άλλαξαν, με την μεγάλη αναθεώρησή τους να έρχεται το 2022 και τα φετινά μονοθέσια θα χρησιμοποιηθούν εκ νέου και του χρόνου.
Ένα σύστημα με μάρκες (tokens), το οποίο θα περιορίσει τους τομείς που θα μπορούν να γίνουν εξελίξεις, έχει προταθεί ως μέρος των συνεχιζόμενων διαπραγματεύσεων για το μέλλον του αθλήματος, και ο Green περιμένει πως αυτό θα οδηγήσει σε πολύ λίγες οπτικές αναβαθμίσεις.
“Υπάρχει μεγάλη πίεση ώστε να προσπαθήσουμε να διατηρήσουμε όσο μεγαλύτερο μέρος από τα τωρινά σχέδια, για να μειωθούν τα κόστη”, δήλωσε ο Βρετανός στο Motorsport.com.
“Έτσι, θεωρώ πως θα δούμε ένα σημαντικό ποσοστό εξαρτημάτων να παραμένουν ίδια για όλες τις ομάδες και πιστεύω πως μερικά από αυτά θα παραμείνουν λόγω περιορισμών στους κανονισμούς και μερικά λόγω των χρονοδιαγραμμάτων με τα οποία δουλεύουμε αυτή τη στιγμή”.
“Με τους πάντες να βρίσκονται σπίτι τους τώρα, δεν μπορείς να εξελίξεις το μονοθέσιο. Δεν υπάρχει διαδικασία εξέλιξης εν ενεργεία, έτσι φυσιολογικά κινείσαι προς την κατεύθυνση του να τρέξεις και του χρόνου με το ίδιο μονοθέσιο”.
“Αλλάζουμε το όνομα του μονοθεσίου (με την Racing Point να μετονομάζεται το 2021 σε Aston Martin), αλλά νομίζω πως όταν φτάσουμε στη Μελβούρνη για τον πρώτο αγώνα, τα μονοθέσια θα δείχνουν ελάχιστα διαφορετικά”.
“Αλλά και πάλι, μεγάλο μέρος τους θα είναι ίδιο από το 2020 για όλες τις ομάδες του pitlane”.
Ο Green δήλωσε πως η Racing Point θα τροποποιήσει την ονομασία RP20 του τωρινού της μονοθεσίου του χρόνου, ώστε να περιλαμβάνει και “αναφορά στην Aston Martin στο όνομα του σασί”, καθώς και ο τίτλος της ομάδας αλλάζει, ως μέρος της συνεργασίας της με την κατασκευάστρια εταιρεία.
Πίσω στον Φεβρουάριο, ο Green εξήγησε πως η απόφαση της ομάδας να εγκαταλείψει τη φιλοσοφία του high rake που εφάρμοζε στα προηγούμενα μονοθέσια, για χάρη της φιλοσοφίας low rake της Mercedes, πάρθηκε επειδή η αναμενόμενη αλλαγή των κανονισμών σήμαινε πως μόνο μια σεζόν θα χανόταν εν δυνάμει εάν αυτή η αλλαγή αποδεικνυόταν λανθασμένη.
Αλλά τώρα, θεωρεί πως η επιλογή της Racing Point δικαιώθηκε, με βάση και τις επιδόσεις στις δοκιμές.
“Εκείνο τον καιρό (τον Φεβρουάριο), ζυγίζαμε το ρίσκο μιας πιθανής αποτυχίας”, δήλωσε ο Green. “Εξετάζαμε το εάν σταματήσουμε αυτό που κάνουμε, πάρουμε άλλο μονοπάτι και δεν ανακτήσουμε την επίδοση που θα χάσουμε και καταλήξουμε με ένα μονοθέσιο που είναι πιο αργό από το περσινό”.
“Η νοοτροπία μας τότε ήταν ‘θα το εφαρμόσουμε μόνο για ένα χρόνο, επειδή θα πρέπει να το αλλάξουμε έτσι κι αλλιώς’. Αυτό το σενάριο, βέβαια, δεν υλοποιήθηκε. Έτσι, για εμάς τώρα, ξεπεράσαμε τις προσδοκίες του περσινού μονοθεσίου με το καινούριο. Άρα, δεν μας ανησυχεί το να τρέχουμε με αυτό ακόμα και για 18 μήνες”.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!