Ο πρώην οδηγός της Formula 1, Martin Brundle, πιστεύει πως τα καινούρια και πιο άγρια μονοθέσια του 2017 θα είναι πολύ δύσκολο να οδηγηθούν.
Οι νέοι κανονισμοί που έχουν θεσπιστεί για την φετινή χρονιά, θα έχουν ως αποτέλεσμα φαρδύτερα αυτοκίνητα και ελαστικά ώστε να παρέχουν μεγαλύτερα επίπεδα κάθετης δύναμης και πρόσφυσης. Έτσι θα υπάρξει αύξηση της ταχύτητας στις στροφές και επίτευξη γρηγορότερων γύρων. Μερικοί άνθρωποι σχετικοί με την Formula 1, πιστεύουν πως το τίμημα για την αύξηση της κάθετης δύναμης θα είναι λιγότερα προσπεράσματα καθώς οι οδηγοί θα αδυνατούν να ακολουθήσουν το προπορευόμενο μονοθέσιο.
Ο Brundle δεν έχει καμία αμφιβολία πως τα νέα αυτοκίνητα θα καταφέρουν να παρέχουν μεγαλύτερες προσκλήσεις για τους οδηγούς.
“Σίγουρα τα πράγματα θα είναι διαφορετικά, τα μονοθέσια θα είναι πιο άγρια,” είπε ο Brundle. “Θεωρητικά, έχουμε πάρει τον λάθος δρόμο όσον αφορά την βελτίωση των αγώνων. Ακούς μερικές γνώμες όπου κάποιες στροφές θα θεωρούνται πλέον ευθείες. Θυμάμαι όταν είχα οδηγήσει την Red Bull η οποία είχε το σύστημα blown diffuser. Το μονοθέσιο μπορούσε να μπει με τέρμα γκάζι, εύκολα σε πολλές στροφές.
“Με την δύναμη και την ροπή που έχουν τα τωρινά μονοθέσια, παρόλο που δεν ακούγονται πολύ ωραία, είναι πολύ απίθανο να τα οδηγάς. Έχω οδηγήσει την Mercedes, την Ferrari και την Force India. Έχουν ατελείωτα ποσά δύναμης παρόλο που ο ήχος τους είναι απαίσιος. Αν προσθέσεις όλα αυτά σε ένα μονοθέσιο με πολύ παραπάνω κάθετη δύναμη και 25 τις εκατό φαρδύτερα ελαστικά, το αυτοκίνητο γίνεται 11 τις εκατό πιο φαρδύ. Θα είναι σαν να οδηγάς ένα θηρίο. Μένει να δούμε αν αυτό θα κάνει τους αγώνες καλύτερους ή όχι.”
Παρόλα αυτά ο πρώην οδηγός και νυν τηλεοπτικός σχολιαστής έχει αμφιβολίες σχετικά με τον συνολικό αντίκτυπο που θα έχουν οι νέοι κανονισμοί στο αγωνιστικό θέαμα.
“Οι αποστάσεις φρεναρίσματος θα είναι μικρότερες. Η καλύτερη πρόσφυση σημαίνει πως οι οδηγοί μπορεί να φρενάρουν 4-5 μέτρα αργότερα. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μικρότερη πιθανότητα για προσπέραση. Το θέμα είναι αυτό: Μπορούν να ακολουθήσουν ο ένας τον άλλον; Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη δοκιμασία για το πως θα εξελιχθούν τα πράγματα την προσεχή χρονιά.”
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!