Tο πρώτο grand prix του 2016 ανήκει πλέον στο παρελθόν. Η Ferrari κατάφερε να βρεθεί στο βάθρο χάρη στη τρίτη θέση του Vettel ενώ ο Raikkonen εγκατέλειψε λίγους γύρους μετά την επανεκκίνηση του αγώνα λόγω φωτιάς που ξέσπασε στο δικό του μονοθέσιο.
Ένα από τα θετικά στοιχεία της σημερινής εμφάνισης της ιταλικής ομάδας ήταν η εκπληκτική εκκίνηση και των 2 οδηγών της. Θετικό θεωρείται και το γεγονός πως κανένας εκ των 2 δε δυσκολεύτηκε να κρατήσει πίσω του τον Rosberg. Αν θυμηθούμε τι έγινε πέρσι στο grand prix του Μπαχρέιν, είχε γίνει κάτι αντίστοιχο στην εκκίνηση, αλλά τότε, ο Γερμανός οδηγός της Mercedes, κατάφερε εντός πίστας να τους περάσει και τους 2. Αυτό σήμερα δεν έγινε και είναι ενδεικτικό σημάδι της βελτίωσης που έχει η SF-16H σε σχέση με το περσινό μονοθέσιο.
Τα αρνητικά της ημέρας όμως ήταν πολλά. Ξεκινώντας από τον Raikkonen βλέπουμε πως η ατυχία του ή η αναξιοπιστία της Ferrari, τον «χτύπησε» ξανά. Μάλιστα τη στιγμή που εγκατέλειψε βρισκόταν στην 3η θέση και με την πολύ μαλακή γόμα θα ήταν σε θέση να κυνηγήσει και να περάσει τον Rosberg για την 2η. Έστω και αν αυτό θα γινόταν προσωρινά, ο Raikkonen έχασε μία τεράστια ευκαιρία να βρεθεί σήμερα στο βάθρο και δυστυχώς για τον ίδιο, το γεγονός πως δε βρέθηκε, δεν οφείλεται σε δικό του λάθος.
Σε ότι αφορά τον Vettel, η Ferrari έκανε μία τραγική επιλογή στρατηγικής. Ο Γερμανός μπήκε στα pit για το δεύτερο σετ των super soft στον 13ο γύρο του αγώνα. Η κόκκινη σημαία ήρθε στον 19ο γύρο. Δηλαδή τα ελαστικά τα συγκεκριμένα είχαν κάνει ήδη αρκετούς γύρους και ήταν δεδομένο πως δε θα άντεχαν για πολύ ακόμα. Σε αντίθεση με την Mercedes που έβαλε τα medium κατά τη διακοπή, στον Vettel επέλεξαν να τον κρατήσουν με τα super soft. Αυτό στην αρχή του έδωσε ένα μικρό προβάδισμα, αλλά στη συνέχεια αυτό άρχισε να χάνεται, παρότι ο Rosberg δεν είχε κάποιον εντυπωσιακό ρυθμό. Έτσι αναγκάστηκε να μπει και πάλι στα pit, ύστερα από μεγάλη καθυστέρηση, δίνοντας το δικαίωμα στους Ricciardo και Hamilton να μειώσουν και εκείνοι την απόσταση και τελικά να βρεθεί πίσω τους. Αυτό που «έσωσε» τη μέρα του 4 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, ήταν το γεγονός πως και στην Red Bull άργησαν πολύ με την αλλαγή ελαστικών του Ricciardo, χαρίζοντάς του έτσι την 3η θέση. Μία 3η θέση που με βάση την απόδοσή του σε όλο το μέρος του αγώνα, με εξαίρεση ένα λάθος λίγους γύρους πριν το πέσιμο της καρώ σημαίας, τον αδικεί.
Η Ferrari σήμερα, μαζί με την Toro Rosso, επέλεξαν τη χειρότερη δυνατή στρατηγική. Χάρισαν πολύ φθηνά τη νίκη στην Mercedes, η οποία σήμερα δεν εντυπωσίασε με την απόδοσή της. Είναι γεγονός πως σε σχέση με πέρσι υπάρχει σαφέστατη βελτίωση στην ομάδα του Μαρανέλλο. Όμως οι εποχές με τους Schumacher, Todt, Brawn και Byrne δε θα επιστρέψουν.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!