Τα αποτελέσματα της Honda με τη Red bull φέτος θα είναι σημαντικός παράγοντας για τη συνεχιζόμενη δέσμευση του Ιαπωνικού κατασκευαστή με την F1 και μετά το 2020.
Η Red Bull και η Honda ξεκίνησαν φέτος μια νέα διετή συνεργασία και στο πρώτο Grand Prix μαζί στον εναρκτήριο αγώνα της Αυστραλίας σκόραραν το πρώτο βάθρο της Honda στην Formula 1 από τη στιγμή που επέστρεψε στα grid το 2015.
Αυτό σημάδεψε ένα τέλος στο σερί 84 αγώνων στην εποχή των υβριδικών V6 turbo χωρίς βάθρο για την Honda, αλλά ο μεγαλύτερος στόχος για φέτος είναι να επιτευχθούν νίκες.
Η Honda, όπως και οι περισσότεροι συμμετέχοντες, θέλει να δεσμευτεί με μια νέα συμφωνία στην F1 μετά το 2020.
Όταν ρωτήθηκε για το πόσο σημαντική είναι η ευκαιρία της Red Bull για να πείσει την εταιρεία να δεσμευτεί, ο διαχειριστικός διευθυντής της Honda F1, Masashi Yamamoto είπε: «Αυτός ο χρόνος θα είναι πολύ σημαντικός για τη Honda να σκεφτεί σχετικά με το πώς μπορούμε να δεσμευτούμε μετά το 2020 με τη Formula 1».
Ο Yamamoto, μιλώντας κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Grand Prix στην Αυστραλία πρόσθεσε: «Νομίζω ότι πρέπει να εξετάσουμε τη συνολική κατάσταση. Ένας παράγοντας είναι σχετικά με τους κανονισμούς του 2021, φυσικά και θα συμπεριληφθεί. Επίσης και το business και το marketing γύρω από την F1. Το τελευταίο πράγμα είναι το τι μπορούμε να πετύχουμε με την Red Bull. Δε μπορούμε να αποφασίσουμε μόνο από ένα πράγμα».
Η F1 παρουσίασε τις ποικίλες προκλήσεις με το μεγάλο της όραμα για το 2021 σε ένα meeting στο Λονδίνο την Τρίτη πριν το Grand Prix του Bahrain αυτό το Σαββατοκύριακο. Ο Yamamoto είπε πριν από αυτό πως η κατεύθυνση που έπαιρναν όσοι θέτουν τους κανόνες ήταν «σωστή» και πως «άκουγαν» τις συζητήσεις των κατασκευαστών.
Αφού επέστρεψε στο grid το 2015, η Honda άντεξε τρεις άθλιες σεζόν με την McLaren όπου ο κινητήρας της υστερούσε σε ισχύ, ήταν αναξιόπιστος και σχολιαζόταν συνεχώς. Ωστόσο, η χρονιά ανοικοδόμησης με την Toro Rosso, την θυγατρική ομάδα της Red Bull, το 2018 ήταν αρκετή για να της κερδίσει ξανά μια ευκαιρία με έναν συνδυασμό ικανό να πετυχαίνει νίκες.
Ο νέος ρόλος του Yamamoto ως διαχειριστικός διευθυντής στην F1, έχοντας υπάρξει προηγουμένως γενικός διευθυντής στον τομέα του μηχανοκίνητου αθλητισμού της Honda, δείχνει την προσοχή που δίνει ο Ιαπωνικός κατασκευαστής στο project της F1.
Είπε πως η ευθύνη του είναι να εξασφαλίσει πως η τεχνική ομάδα έχει ένα «άνετο περιβάλλον» να εργαστεί και να χειριστεί τη σχέση με την ανώτερη διαχείριση της Honda.
«Ως Honda, όταν συμμετέχουμε σε οποιαδήποτε κατηγορία μηχανοκίνητου αθλητισμού, στόχος μας είναι να κερδίζουμε.Πριν ξεκινήσουμε με την Red Bull, εξήγησα τις λεπτομέρειες στη διαχείριση για το πώς μπορούμε να το πετύχουμε αυτό. Στη συνέχεια, το εξηγήσαμε και στην ανώτερη διαχείριση. Έτσι τώρα το αίσθημα της εταιρείας και οι άνθρωποι εδώ έχουν την ίδια κατεύθυνση προς τη νίκη», δήλωσε ο Yamamoto.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!