Οι δύο Toyota LMP1 χωρίστηκαν κατά λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο στο τέλος της 1ης ημέρας δοκιμών για τις 24 ώρες του Le Mans, αφού ο Sebastien Buemi βρήκε δύο μεγάλες βελτιώσεις στην απογευματινή περίοδο.
Ο ελβετός οδηγός έθεσε το 3:20.068δ, τέσσερα δέκατα κάτω από τον προηγούμενο καλύτερο του Fernando Alonso, με λίγο παραπάνω από μία ώρα να απομένει και στη συνέχεια βελτιώθηκε ξανά σε 3:19.440δ στα τελικά λεπτά της απογευματινής περιόδου.
Αυτό έβαλε την #8 Toyota TS050 Hybrid 1.1δ μπροστά την αδελφή #7 στην οποία ο Kamui Kobayashi έθεσε το 3:20.586δ στην αρχή μιας περιόδου τεσσάρων ωρών, πριν ο Mike Conway βελτιωθεί σε 3:20.249δ.
Ο Buemi δήλωσε: «Είχε μόνο να κάνει με το να σιγουρευτούμε ότι δεν είχαμε κυκλοφοριακό. Οι χρόνοι ήταν λίγο πιο αργοί από πέρυσι, αλλά η πίστα ήταν πιο δροσερή στο τέλος, οπότε θα έπρεπε να είχαμε δει παρόμοιους χρόνους γύρων».
Οι χρόνοι του LMP1 μειώθηκαν σε αυτή τη χρονική στιγμή πέρυσι, όταν οι συνθήκες ήταν πιο δροσερές για μεγάλο μέρος της ημέρας δοκιμών που ολοκληρώθηκε με τον Alonso στην κορυφή με 3:19.066δ.
Ο Andre Lotterer ήταν ο ταχύτερος από τα μη υβριδικά LMP1 μετά από μια μεγάλη βελτίωση στα τελευταία στάδια για να καταλήξει με το 3:21.323δ στην #1 Rebellion R-13-Gibson.
Ο Stoffel Vandoorne, ο οποίος έκανε τους πρώτους γύρους της πλήρης πίστας του Le Mans κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ήταν τέταρτος μπροστά από τη δεύτερη Rebellion με 3:22.061δ στην #11 SMP Racing BR Engineering BR1.
Ο Nathanael Berthon ήταν πέμπτος με 3:22.194δ στην #3 Rebellion ακριβώς μπροστά από τον Stephane Sarrazin στην #17 SMP.
Ο Renger van der Zande βελτίωσε τον καλύτερο χρόνο της DragonSpeed BR1 σε 3:25.211δ, αρκετά καλό για την έβδομη θέση αλλά 1,7 δευτερόλεπτα μπροστά από τη ByKolles ENSO CLM P1/01 του Tom Dillmann.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!