Η Audi έκανε το ένα-δύο στον τελικό αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA στο Μπαχρέιν, όπως το #2 πλήρωμα της Porsche των Neel Jani, Romain Dumas και Marc Lieb σφράγισε τον τίτλο των οδηγών με μια έκτη θέση.
Σε μια συναισθηματική ημέρα για την ομάδα της Audi Sport Team Joest, οι δύο R18 e-tron quattros ήταν σαφώς η καλύτερες του grid, με το #8 αυτοκίνητο των Lucas di Grassi, Loic Duval και Oliver Jarvis να παίρνει την 17η και τελική νίκη της ομάδας στο WEC.
Το polesitting αυτοκίνητο έπεσε μία θέση στη δεύτερη ώρα από το αδελφικό αυτοκίνητο #7 του Andre Lotterer, αλλά μια αργή αλλαγή οδηγών στον Benoit Treluyer στη τρίτη στάση παρέδωσε πίσω το πλεονέκτημα στο #8.
Στο δεύτερο ήμισυ του αγώνα, μία περίοδος κίτρινης σημαίας στη πίστα οδήγησε τις δύο Audi να πάνε σε αποκλίνουσες στρατηγικές, όπως το #8 αυτοκίνητο πήγε στα pit, ενώ το #7 αυτοκίνητο έμεινε έξω – αλλά ο Duval ξαναπήρε το πλεονέκτημα όταν πέρασε τον Treluyer νωρίς στην πέμπτη ώρα, και ήταν σε θέση να διατηρήσει τη θέση του, παρά το ότι έχασε ρυθμό σε φθαρμένα ελαστικά προς το τέλος του stint του.
Στο τέλος, ο di Grassi τερμάτισε με την #8 με ένα πλεονέκτημα στα 16 δευτερόλεπτα από τον Marcel Fässler στην #7, με τους δύο να ολοκληρώνουν ένα ιστορικό ένα-δύο για την Audi.
Η τρίτη θέση πήγε στο #1 της Porsche των Mark Webber, Timo Bernhard και Brendon Hartley, 1:17δ πίσω από την πρώτη Audi.
Η καλύτερη από τις 919 έμεινε στην τρίτη θέση κατά τη διάρκεια της δεύτερης ώρας, για να αποκρούσει μια πρόκληση από την #5 Toyota, αλλά ποτέ δεν είχε το ρυθμό για να απειλήσει τις Audi – αν και ο Webber κατάφερε να τελειώσει τη λαμπρή του καριέρα, φέρνοντας το #1 αυτοκίνητο στο τερματισμό.
Η Toyota έκλεισε το έτος με απογοητευτικό τρόπο, με δύο από τα αυτοκίνητά της ένα γύρο κάτω. Το #5 αυτοκίνητο των Sebastien Buemi, Anthony Davidson και Kazuki Nakajima τερμάτισε μπροστά από το #6 αυτοκίνητο των Kamui Kobayashi, Mike Conway και Stephane Sarrazin, που χρειάζονταν ρεαλιστικά μια νίκη για να πάρει τον τίτλο.
Αντ ‘αυτού, ήταν η #2 Porsche των Jani, Lieb και Dumas που πήρε το πρωτάθλημα με μια έκτη θέση, τρεις γύρους κάτω.
Η επαφή με την #78 Porsche μετά από 50 λεπτά οδήγησε σε ένα κλατάρισμα στον αριστερά-πίσω τροχό για τον Jani, που έβγαλε αμέσως το #2 αυτοκίνητο εκτός συναγωνισμού για τη νίκη, με την αλλαγή του πίσω αμαξώματος να είναι επίσης αναγκαία. Αλλά μετά από αυτό οι ηγέτες στη βαθμολογία ήταν σε θέση να ολοκληρώσουν το υπόλοιπο της απόστασης ανενόχλητοι, που χρειάζονταν μόνο να τερματίσουν με την #6 Toyota να μην είναι στη πρώτη θέση.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!