Ο Ott Tanak ανακοίνωσε πως αποχωρεί από τη Hyundai Motorsport στο τέλος της φετινής σεζόν, επιλέγοντας ο ίδιος να λήξει νωρίτερα το συμβόλαιο που είχε με την κορεάτικη ομάδα.
Ο πρωταθλητής του 2019 είχε συμβόλαιο με τη Hyundai έως και το 2023, αν και το μέλλον του παρέμενε τον τελευταίο καιρό αβέβαιο, με τη Hyundai να μην είναι το ίδιο ανταγωνιστική με την Toyota φέτος, και τον Εσθονό να μην έχει τις καλύτερες σχέσεις με τον Julien Moncet, τον αναπληρωτή επικεφαλής της ομάδας με έδρα το Alzenau.
Ο 17-φορές νικητής σε Rally, είχε ήδη δώσει κάποιες ενδείξεις για την απόφασή του αυτή, λέγοντας νωρίτερα μέσα στον Οκτώβριο πως εξετάζει την προοπτική ενός κενού το 2023 για προσωπικούς λόγους.
Σε δημοσίευση που έγινε από την πλευρά του οδηγού μετά τη σημερινή του 4η θέση στο RallyRACC Ισπανίας, ο 35χρονος θα χρησιμοποιήσει την οψιόν που υπήρχε στο συμβόλαιο για πρόωρη λύση της συνεργασίας του με τη Hyundai.
Όντας μέλος της ομάδας από το 2020, ο Tanak έχει πετύχει 5 νίκες με τη Hyundai, μετά από θητεία τόσο σε Toyota όσο και M-Sport. Τρεις από τις πέντε αυτές νίκες έχουν έρθει φέτος.
“Πρόκειται για μια προσωπική απόφαση, την οποία έλαβα με προσεκτική σκέψη και σεβασμό προς την ομάδα”, αναφέρει η ανακοίνωση του οδηγού.
“Ωστόσο, νιώθω πως βρίσκομαι σε ένα σημείο της καριέρας μου που πρέπει να βρω μια νέα πρόκληση”.
“Είχαμε μια καλή συνεργασία τα τελευταία τρία χρόνια και είμαι περήφανος για όσα πετύχαμε”.
“Δουλέψαμε σκληρά από κοινού για να ξεπεράσουμε δύσκολες στιγμές, και όπως έδειξε και η φετινή χρονιά, κινηθήκαμε προς τη σωστή κατεύθυνση”.
“Το δεύτερο μέρος της σεζόν έδειξε τα επίπεδα επιδόσεων που μπορούμε να πετύχουμε όταν τα πράγματα πάνε καλά, αλλά για μένα ήρθε πλέον η στιγμή για νέα πράγματα”.
“Ευχαριστώ την ομάδα για την κατανόησή της και τους εύχομαι καθετί καλύτερο”.
Από την πλευρά του, o Moncet παραδέχτηκε πως είναι απογοήτευση η απώλεια ενός οδηγού όπως ο Tanak, δέχτηκε όμως την επιθυμία του Εσθονού.
“Η αποχώρηση του Ott είναι απογοήτευση για μας, είναι όμως μια απόφαση που πρέπει να δεχτούμε και να σεβαστούμε”, σχολίασε ο Moncet.
“Είναι χωρίς αμφιβολία ένας από τους καλύτερους οδηγούς στα Rally, όπως ζήσαμε από πρώτο χέρι με τις νίκες που πετύχαμε μαζί αυτές τις τρεις σεζόν”.
“Τα πράγματα είχαν τα πάνω και τα κάτω τους. Η πρώτη χρονιά της συνεργασίας μας επηρεάστηκε από την πανδημία. Φέτος, αντιμετωπίσαμε μια σειρά αλλαγών με τις υβριδικές μονάδες που σίγουρα μας έφερε δυσκολίες”.
“Ο Ott έδειξε ηγετικές ικανότητες, πιέζοντας τον εαυτό του και την ομάδα για βελτιώσεις και επιστροφή στις νίκες”.
“Προσφάτως, χτίσαμε momentum με το i20 N Rally1 μας. Θα μας λείψει, αλλά έχουμε μπροστά μας την ευκαιρία της ανασύνταξης και ανοικοδόμησης”.
“Ήδη εξετάζαμε τους οδηγούς που θα έχουμε για το 2023. Έτσι, η απόφαση αυτή, αν και ανεπιθύμητη για εμάς, ανοίγει διαφορετικές πιθανότητες καθώς προετοιμαζόμαστε για του χρόνου”.
“Ευχόμαστε στον Ott και στον Martin τα καλύτερα για το μέλλον τους”.
Η έξοδος του Tanak έρχεται λίγες μόνο ημέρες μετά τη λύση της συνεργασίας της Hyundai με τον Oliver Solberg, ο οποίος μοιράστηκε φέτος το τρίτο i20 N της ομάδας με τον Dani Sordo.
Για το οδηγικό team του 2023, πιστεύεται πως στη Hyundai εξετάζουν πολλούς υποψηφίους, με τον Andreas Mikkelsen, πρώην οδηγό της ομάδας αλλά και της Volkswagen να είναι στα φαβορί. Επίσης, ο πρώην οδηγός της Citroen και της Mini, Kris Meeke, αποτελεί εναλλακτική επιλογή.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!