Ένα από τα ανώτερα στελέχη της Alpine, ο Remi Taffin, μέχρι πρότινος τεχνικός διευθυντής του τμήματος κινητήρων της Renault, αποχώρησε από τη γαλλική ομάδα.
Ο Γάλλος ήταν μέλος του προγράμματος κινητήρων της Renault από το μακρινό 1999 και από την αρχή της καριέρας του εργάστηκε ως μηχανικός κινητήρα για μια σειρά οδηγών όπως οι Fernando Alonso και Jenson Button.
Το 2009, ο Taffin αναβαθμίστηκε, παίρνοντας την ευθύνη για όλες τις δραστηριότητες της Renault εντός F1 και από το 2014 και έπειτα, στο ξεκίνημα της υβριδικής εποχής του αθλήματος, έγινε διευθυντής λειτουργιών.
Από το 2016, με τη δέσμευση της Renault για παραμονή στο άθλημα, και την επιστροφή της φίρμας με τη μορφή εργοστασιακής ομάδας, ο Taffin πήρε τον ρόλο του τεχνικού διευθυντή κινητήρων και επιφορτίστηκε με το να εξελίξει τη μονάχα ισχύος.
Αν και η Renault βίωσε δύσκολες καταστάσεις στα πρώτα χρόνια των υβριδικών κινητήρων, στη συνέχεια βελτιώθηκε, συνεισφέροντας στις νίκες της Red Bull, ενώ η πιο πρόσφατη νίκη ήρθε προ ολίγων ημερών στην Ουγγαρία, δια χειρός Esteban Ocon.
Καθώς όμως η Renault συνεχίζει τη δουλειά πάνω σε μια εντελώς νέα μονάδα ισχύος για το 2022, με την οποία ελπίζει να κλείσει για τα καλά την ψαλίδα με τις Mercedes και Honda, που αυτή τη στιγμή είναι το σημείο αναφοράς στο σπορ, προέκυψε η φυγή του Taffin.
Εκπρόσωπος της γαλλικής ομάδας επιβεβαίωσε στο Motorsport.com σήμερα πως ο Taffin άφησε τη Renault στις αρχές Ιουλίου ύστερα από “αμοιβαία συμφωνία”.
Γίνεται κατανοητό πως η Renault δεν ψάχνει άμεσα αντικαταστάτη για τη θέση του Taffin, σχεδιάζοντας να “σπάσει” τις δουλειές και τις ευθύνες του σε άλλα μέλη του προσωπικού.
Η αποχώρηση Taffin σήκωσε και φήμες για πιθανή συμφωνία του Γάλλου με τη Red Bull, η οποία από του χρόνου θα έχει το δικό της τμήμα κινητήρων στο Milton Keynes. Δεν είναι το πρώτο άτομα που οι Κόκκινοι Ταύροι θέλουν να αποσπάσουν από αντίπαλη ομάδα, καθώς μέχρι στιγμής, αρκετά πρώην μέλη της Mercedes έχουν γίνει μέλος της Red Bull Powertrains.
Το πιο υψηλά ιστάμενο άτομο που έχει υπογράψει με τη Red Bull μέχρι στιγμής είναι ο Ben Hodgkinson, ο οποίος θα γίνει ο πρώτος τεχνικός διευθυντής της Red Bull Powertrains.
Ο Horner, είχε δηλώσει πίσω στον Μάιο πως η Red Bull θα έκανε περισσότερες κινήσεις στο μέλλον από άλλες ομάδες. “Θεωρώ πως το να φέρουμε in house τους κινητήρες, ενσωματώνοντάς τους πλήρως με το σασί είναι απίστευτα δελεαστικό”, είχε αναφέρει τότε ο επικεφαλής της Red Bull.
“Είμαστε γοητευμένοι από το πόσες προσεγγίσεις έχουμε λάβει μέχρι στιγμής. Φυσικά, ξεκινάμε απ’ το μηδέν και είναι σημαντικό να επιλέξουμε τα σωστά άτομα για τις σωστές θέσεις”.
“Προφανώς, είχαμε κάποια επιτυχία στο να θέλξουμε ορισμένους ταλαντούχους μαζί με το ταλέντο που ήδη έχουμε και θα κληρονομήσουμε από τη Honda, όταν θα αποχωρήσουν στο τέλος του χρόνου”.
Η Honda βέβαια δεν έχει σκοπό να αφήσει στα κρύα του λουτρού τη Red Bull για το 2022, ετοιμάζοντας ήδη έναν νέο κινητήρα για τη μελλοντική RB17, που θα είναι και το αποχαιρετιστήριο δώρο των Ιαπώνων στο Milton Keynes.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!