Η Audi έκανε μια σημαντική ενημέρωση στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Σαγκάης αναφορικά με τα βήματά της για την ένταξή της στη Formula 1.
Η Audi ανακοίνωσε στο Grand Prix Βελγίου του 2022 ότι θα εισέλθει στο grid της Formula 1 μετά την αλλαγή των κανονισμών για τους κινητήρες, που θα γίνει το 2026 και περιλαμβάνει περαιτέρω στροφή προς τον ηλεκτρισμό και τα οικολογικά καύσιμα.
Σύντομα ακολούθησε και η ανακοίνωση συνεργασίας του Γερμανού κατασκευαστή με τη Sauber, που θα καταστήσει τους Ελβετούς εργοστασιακή ομάδα του Ingolstadt. Η εταιρεία έκτοτε δουλεύει εντατικά στα παρασκήνια και το πρώτο μεγάλο βήμα φαίνεται να μην απέχει πολύ.
Συγκεκριμένα, στα πλαίσια των συνολικών παρουσιάσεων της Audi στη Σαγκάη, έγινε έκθεση και του showcar – με μότο “F1 Power Made in Germany” – που συνοδεύτηκε από ανακοίνωση για τον πρώτο κινητήρα.
Ολόκληρη η πρώτη υβριδική μονάδα, συμπεριλαμβανομένου του κινητήρα εσωτερικής καύσης, του ηλεκτρικού μοτέρ, της μπαταρίας αλλά και των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου, θα είναι έτοιμη για δοκιμή πριν το τέλος του χρόνου.
Μαζί με τη δουλειά πάνω στον κινητήρα προχωρούν και τα υπόλοιπα σχέδια της Audi. Ο προσομοιωτής δυναμικής εξέλιξης στο Neuburg αναμένεται να αναβαθμιστεί και να βοηθήσει περαιτέρω στη διαδικασία, ενώ και το νέο αρμόδιο τμήμα Audi Formula Racing GmbH εξακολουθεί να ενισχύεται, έχοντας φτάσει πλέον τα 260 άτομα, με πυρήνα έμπειρους ειδικούς της Audi στον ηλεκτρικό μηχανοκίνητο αθλητισμό.
Ακόμα περισσότεροι αναμένονται από το χώρο της Formula 1, με τους Γερμανούς να θέλουν να έχουν ξεπεράσει τα 300 μέλη προσωπικού μέχρι το τέλος της χρονιάς και την ολοκλήρωση των εντατικών προσλήψεων.
Όλα αυτά φυσικά μαζί με επέκταση στις εγκαταστάσεις, καθώς το Competence Center Motorsport της Audi θα αποκτήσει μέχρι τότε και επιπλέον χώρους δοκιμών για να καλύψει τις ανάγκες της Formula 1, σε νέο κτίριο επιφάνειας 3000 τετραγωνικών μέτρων.
«Το εγχείρημα Audi Formula 1 έχει πραγματικά πάει μπροστά τους τελευταίους μήνες. Στη συνεχιζόμενη φάση της πρωτότυπης μονάδας ισχύος, τα θεμέλια του κινητήρα μας για το 2026 μπαίνουν σήμερα,» ανέφερε ο Oliver Hoffmann του Συμβουλίου Διαχείρισης Τεχνικής Εξέλιξης.
«Δίνουμε μεγάλη σημασία στη λεπτομερή δουλειά, για παράδειγμα στα υλικά ή στις τεχνολογίες κατασκευής, και επίσης εστιάζουμε σε θέματα όπως η διαχείριση ενέργειας του κινητήρα.
Εξάλλου, η αποδοτικότητα είναι παράγοντας-κλειδί για την επιτυχία στη Formula 1 και την κίνηση του μέλλοντος, αυτές οι προσεγγίσεις θα προωθήσουν και τους δύο κόσμους.»
Πηγή: formula1.com
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!