Ο κινητήρας του Sebastian Vettel από τη Σιγκαπούρη είναι διαθέσιμος για χρήση και πάλι, αφού η Ferrari διαπίστωσε ότι δεν υπήρξε ζημιά στη μονάδα μετά από το ατύχημα του πρώτου γύρου.
Οι Vettel, Max Verstappen και Kimi Raikkonen συγκρούστηκαν στην ευθεία προς την πρώτη στροφή, με το αυτοκίνητο του Raikkonen να χτυπάει τον συμπαίκτη του Vettel και στη συνέχεια να παρασέρνει και του Verstappen και την McLaren του Alonso στη Στροφή 1.
Ο Vettel συνέχισε αλλά κατέρρευσε από το προβάδισμα του αγώνα μερικές στιγμές αργότερα.
Αφού εξέτασε τη μονάδα στο Maranello, η Ferrari πιστεύει ότι ο κινητήρας – ο τρίτος του Vettel – μπορεί να παραμείνει διαθέσιμος για να χρησιμοποιηθεί και πάλι εάν απαιτείται στους υπόλοιπους έξι αγώνες.
Τα νέα είναι σημαντικά, καθώς μειώνει τις πιθανότητες να πάρει ο Vettel ποινή εκκίνησης αργότερα κατά τη διάρκεια της σεζόν για τις αλλαγές των εξαρτημάτων του κινητήρα.
Οι Vettel και Raikkonen έχουν χρησιμοποιήσει μέχρι στιγμής τρεις κινητήρες εσωτερικής καύσης, MGU-H, MGU-K, αποθήκευσης ενέργειας και ελέγχου ηλεκτρονικών συστημάτων και τέσσερα turbo.
Μια περαιτέρω αλλαγή turbo θα προκαλέσει ποινή 10 θέσεων, καθώς θα υπερβαίνει τις αντίστοιχες κατανομές τους.
Πιστεύεται ότι η Ferrari ελπίζει να παρουσιάσει την επόμενη προδιαγραφή του κινητήρα στο επερχόμενο Grand Prix της Μαλαισίας, που σημαίνει ότι οι Vettel και Raikkonen θα προχωρήσουν στην τέταρτη και τελική μονάδα της κατανομής τους.
Με ένα νέο όριο καύσης λαδιού στα 0,9 λίτρα ανά 100 χλμ. Που έχει τεθεί σε ισχύ από το Grand Prix της Ιταλίας και μετά, η Ferrari θα πρέπει να τρέξει στο χαμηλότερο όριο όταν εισάγει τη νέα της μονάδα.
Καθώς η Mercedes παρουσίασε το νέο της κινητήρα στο Βέλγιο, έναν αγώνα πριν από την Ιταλία, επιτρέπεται να συνεχίσει να καίει 1,2 λίτρα λαδιού ανά 100 χιλιόμετρα εάν το επιθυμεί.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!