Ο Charles Leclerc θέλει απαντήσεις σχετικά με τον λόγο που ο Carlos Sainz δεν ακολούθησε την οδηγία της ομάδας τους στις κατατακτήριες του Βρετανικού GP.
Με τα μονοθέσια να επιστρέφουν πίσω στην πίστα μετά και το τέλος της κόκκινης σημαίας που είχε βγει στο Q1 από την εγκατάλειψη του Kevin Magnussen, ο Carlos Sainz πήρε εντολή από τη Ferrari να κάνει στην άκρη ώστε να βγει μπροστά του ο teammate του, Charles Leclerc, με τον Μονεγάσκο να κινδυνεύει στο σημείο αυτό περισσότερο να μείνει εκτός συνέχειας.
Ο Sainz ακολούθησε αρχικά την εντολή, ωστόσο εξέφρασε τη δυσφορία του. Όταν τα μονοθέσια, λίγο αργότερα παρατάχθηκαν στην τελευταία στροφή προκειμένου να βρουν χώρο για να εκκινήσουν την τελευταία τους προσπάθεια, και με το χρονόμετρο να πιέζει, Sainz πέρασε ξανά μπροστά από τον Leclerc, κόβοντας τη φόρα που είχε ξεκινήσει να παίρνει για τον γρήγορο γύρο του.
“Ωραίο Carlos, ωραίο. Καλή προσπέραση στην τελευταία στροφή”, ακούστηκε να λέει ο Leclerc στο radio, προφανώς σαρκαστικά. Στη συνέχεια, η διαδικασία εξομαλύνθηκε για τη Scuderia, η οποία θα εκκινήσει αύριο στο 4-5, με τον Leclerc μπροστά από τον Sainz, με τη μεταξύ τους διαφορά σήμερα να είναι μόλις 0,012 δευτερόλεπτα.
Η συγκεκριμένη διαφορά πάνω στην team order που δόθηκε, έρχεται μόλις μια εβδομάδα μετά τη δυσαρέσκεια που εξέφρασε ο Sainz στην ομάδα του όταν του δόθηκε η εντολή να μείνει πίσω από τον Leclerc στους πρώτους γύρους του αγώνα στην Αυστρία, παρά το γεγονός πως έδειχνε να έχει καλύτερο ρυθμό εκείνη τη στιγμή.
Ωστόσο, δεν φάνηκε ποτέ το κατά πόσο η Ferrari πήρε λάθος απόφαση για τους οδηγούς της στο σημείο αυτό, καθώς αργότερα μέσα στον αγώνα ο Sainz είχε αργό pitstop καθώς και ποινή χρόνου για παράβαση ορίων πίστας, κάτι που τον έριξε πιο πίσω. Την ίδια στιγμή, ο Leclerc εξασφάλιζε το δεύτερο βάθρο της ομάδας του για φέτος, τερματίζοντας 2ος.
Αν και υποβάθμισε το σημερινό σκηνικό ως “μη σημαντικό”, μιας και αμφότεροι πέρασαν χωρίς πρόβλημα στο Q2, ο Leclerc θα ήθελε να ακούσει την εξήγηση του Sainz για ό,τι έγινε, ενώ περιέγραψε τα παράπονα του ομόσταβλού του ως “ανούσια”.
“Στο pitlane, είναι κάτι που το περιμέναμε καθώς πάντα προσπαθούμε να βγάζουμε τα μονοθέσια μαζί, μιας και μπορούμε να τα διαχειριστούμε καλύτερα. Αλλά στην πίστα κάναμε περισσότερη συζήτηση και στο τέλος μας πίεζε πολύ ο χρόνος και ήταν δύσκολο να γνωρίζουμε το εάν θα περνούσαμε ή όχι πριν το πέσιμο της καρό σημαίας”.
“Ο Carlos αποφάσισε να με προσπεράσει, το οποίο δεν είναι ιδανικό και θα το συζητήσουμε, αλλά δεν μας επηρέασε εν τέλει καθόλου, άρα δεν είναι κάτι σημαντικό”.
“Προφανώς, με την αδρεναλίνη που έχεις εκείνη την ώρα μέσα στο cockpit, δεν ξέρεις εάν θα τα καταφέρεις, αλλά το μήνυμά του στο radio ήταν πραγματικά ανούσιο”.
Positive day and lining up right behind the top 3 tomorrow 👊 @charles_leclerc gives us his Quali lowdown #BritishGP 🇬🇧 #F1 pic.twitter.com/oTdTjjS1rc
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) July 8, 2023
Με αρκετές ομάδες να εναλλάσσουν την προτεραιότητα που δίνουν στους οδηγούς τους ανά αγώνα, ο Sainz παραδέχτηκε απ’ τη μεριά του πως ο Leclerc ήταν αυτός που έπρεπε να έχει ευνοϊκότερη μεταχείριση αυτό το τριήμερο. Τα σχέδια όμως της Ferrari αποδείχτηκαν λανθασμένα όταν και οι δύο οδηγοί κινδύνευαν να μείνουν εκτός συνέχειας στις κατατακτήριες.
“Δεν είμαι αναστατωμένος”, σχολίασε μετά το τέλος της δράσης ο Sainz. “Ήταν μια στιγμή έντονης πίεσης για να περάσουμε από το Q1 επειδή ερχόταν το πέσιμο της καρό σημαίας και περιμέναμε στην τελευταία στροφή. Σε κάποιο σημείο, έπρεπε να ξεκινήσω τον γύρο μου, αλλά ο Charles έχει προτεραιότητα αυτό το Σαββατοκύριακο”.
Οι δυο τους έχουν υπάρξει ομόσταβλοι από το 2021, όταν ο Sainz αντικατέστησε τον απερχόμενο Sebastian Vettel.
Αν και απολαμβάνουν μια γενικά φιλική σχέση τις τελευταίες τρεις σεζόν, έχουν υπάρξει ορισμένες ρήξεις στη συνεργασία τους μέσα στους τελευταίους μήνες, ύστερα και από το φετινό ξεκίνημα της ομάδας, το οποίο ήταν κατώτερο των προσδοκιών.
Μετά το GP της Αυστραλίας, τον Απρίλιο, ο Peter Windsor, αναλυτής στη F1, ισχυρίστηκε πως ο Leclerc ήταν αρκετά εκνευρισμένος με το γεγονός πως ο Sainz δεν του είχε δώσει slipstream στο Q3, ενώ ο Μονεγάσκος προχώρησε και σε σχόλιο στο radio επ’ αυτού.
“Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Carlos για τη βοήθεια”, είχε ακουστεί να λέει τότε ο Leclerc. “Πήρα λίγη ταχύτητα παραπάνω εκεί, πάντα κάτι καλό”.
Την ίδια στιγμή, έχει προκύψει και παραφιλολογία σχετικά με αποχώρηση του Sainz από τη Ferrari όταν εκπνεύσει το συμβόλαιό του, στο τέλος του 2024, με τη Scuderia να αναζητά τον αντικαταστάτη του Ισπανού, ενώ στο τραπέζι των φημών έχει πέσει μέχρι και το όνομα του Alex Albon!
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!