Πλήθος οδηγών, συμπεριλαμβανομένων των ανταγωνιστών του τίτλου Max Verstappen και Charles Leclerc, πρόκειται να ξεκινήσουν το Grand Prix του Βελγίου από το πίσω μέρος του grid μετά από αλλαγές στις μονάδες ισχύος των αυτοκινήτων τους.
Ο Verstappen, ο Leclerc, ο Lando Norris της McLaren, ο Esteban Ocon της Alpine, ο Mick Schumacher της Haas και ο Valtteri Bottas της Alfa Romeo θα πρέπει όλοι να ξεκινήσουν από το πίσω μέρος του grid αφού οι ομάδες τους επέλεξαν να κάνουν τις αλλαγές στην πίστα του Spa όπου οι προσπεράσεις είναι παραδοσιακά πιο εφικτές.
Οι Verstappen, Norris, Ocon και Bottas θα έχουν νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης, στροβιλοσυμπιεστές και MGU-H – ξεπερνώντας τα όρια τους για τη σεζόν – ενώ οι Verstappen, Ocon και Leclerc θα τιμωρηθούν επίσης για την ανάληψη νέων MGU-K και στην περίπτωση του Leclerc, μία νέα μπαταρία ενέργειας.
Ο Ocon θα αλλάξει κάθε στοιχείο της μονάδας ισχύος, πράγμα που σημαίνει ότι έχει επίσης μια νέα μπαταρία ενέργειας και μια νέα μονάδα ηλεκτρονικού ελέγχου – ο Schumacher αλλάζει επίσης το τελευταίο εξάρτημα.
Εν τω μεταξύ, οι Leclerc, Bottas και Schumacher θα λάβουν νέα εξαρτήματα και στα κιβώτια ταχυτήτων τους, ενώ οι Verstappen, Leclerc, Bottas και Schumacher θα αλλάξουν τη γραμμή μετάδοσης κίνησης, το σύστημα αλλαγής ταχυτήτων και τα βοηθητικά εξαρτήματά τους.
Οι ποινές θα ταρακουνήσουν τη μάχη του πρωταθλήματος μεταξύ Leclerc και Verstappen, αναγκάζοντας και τους δύο πρωταγωνιστές του τίτλου να πρέπει να ξεφύγουν από το πίσω μέρος του πλέγματος στο Spa – ενώ η Mercedes ελπίζει ότι η απομάκρυνση των πρωτοπόρων μπορεί να της ανοίξει την ευκαιρία για την πρώτη τους νίκη το 2022.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!