Πολλές ανακατατάξεις είχε η τελική κατάταξη του χθεσινού Sprint, με το τρίτο ημίχρονο του συγκεκριμένου session να βρίσκει εκτός βαθμών τους Albon, Lawson και Bearman!
Στον 14ο από τους συνολικά 18 γύρους του χθεσινού Sprint, ο οδηγός της Racing Bulls, Liam Lawson, είχε επαφή με τον Fernando Alonso, καθώς επιχειρούσε να περάσει τον Ισπανό, στη μάχη για τον τελευταίο βαθμό της 8ης θέσης.
Βάζοντας το μονοθέσιό του στην εξωτερική της Στροφής 11, η οποία ακολούθως, στη 12 θα γινόταν εσωτερική, ο Νεοζηλανδός ήλπιζε πως θα είχε το πλεονέκτημα για να βρεθεί μπροστά από τον οδηγό της Aston Martin.
Την ώρα που βρίσκονταν δίπλα-δίπλα, ο Alonso έμεινε πάνω στη φυσική αγωνιστική γραμμή, καθ’ οδόν προς το apex της 12, ενώ ο Lawson επέμεινε στο να κάνει την κίνησή του, μέχρι και τα μισά του χώρου εξόδου από την πίστα. Αυτό σήμαινε πως το εμπρός μέρος της Racing Bulls χτύπησε πάνω στο πίσω δεξιά μέρος της AMR25, στέλνοντας τον δύο φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στα προστατευτικά, και θέτοντάς τον εκτός αγώνα.
Με το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγαίνει στη συνέχεια, ο Lawson θεώρησε πως δεν είχε κάτι κάτι εκτός κανονισμών, και δεν έφερε άρα ευθύνη για τη σύγκρουση. Το συγκεκριμένο, μάλιστα, το συζήτησε με τον μηχανικό αγώνα του, ο οποίος τον στήριξε στο ότι βρισκόταν μπροστά στο apex για τη 12.
Βγαίνοντας ψύχραιμα από το πληγωμένο μονοθέσιό του, όμως με ξεκάθαρα διαφορετική άποψη, ο Alonso δήλωσε πως “γνώριζε” ότι η συγκεκριμένη επαφή με τον Lawson θα συνέβαινε. Ενδιαφέρουσα, και αμερόληπτη, ήταν η άποψη του Bearman επί της σύγκρουσης, ο οποίος βρισκόταν στενά από πίσω τους. “Κλασσικός Lawson”, φέρεται να δήλωσε ο Βρετανός στο radio.
Οι αγωνοδίκες του GP του MIami φέρεται να στηρίζουν την άποψη του Alonso επί του συμβάντος, καθώς έδωσαν στον Lawson ποινή πέντε δευτερολέπτων, κάτι που σημαίνει πως πέφτει εκτός βαθμολογίας στο Sprint. Επίσης, ο 23χρονος πήρε τον 6ο βαθμό ποινής στη Super License του, μέσα στο τελευταίο δωδεκάμηνο.
Το πόρισμα των αγωνοδικών αναφέρει σχετικά: “Το #30 προσπάθησε να προσπεράσει από την εξωτερική του #14, στη Στροφή 11. Αν και μπόρεσε να βρεθεί πλήρως δίπλα του, ο εμπρός άξονας του #30 δεν βρισκόταν μπροστά από τον εμπρός άξονα του #14, όταν έφτασαν στο apex, όπως και απαιτείται από τις οδηγίες προτύπων οδήγησης”.
“Έτσι, το #30 δεν είχε το δικαίωμα να απαιτεί χώρο στην έξοδο της Στροφής. Λόγω της χάραξης της πίστας, το μονοθέσιο που έχει το δικαίωμα για την αγωνιστική γραμμή στη Στροφή 11 έχει επίσης το δικαίωμα για την αγωνιστική γραμμή και στη Στροφή 12. Το #30 οδήγησε στα όρια της πίστας ανάμεσα στις Στροφές 11 & 12 και συνέκρουσε με το #14 καθώς προσέγγιζαν τη Στροφή 12”.
Δεν ήταν, όμως, μόνο Lawson που δέχτηκε ποινή ετεροχρονισμένα. Τόσο ο Alex Albon όσο και ο Oliver Bearman βρέθηκαν σε αντίστοιχη μοίρα.
Ο μεν οδηγός της Williams δέχτηκε πέντε δευτερόλεπτα καθώς φέρεται να μην τήρησε τον ελάχιστο χρόνο υπό αυτοκίνητο ασφαλείας. Λόγω και του ότι οι διαφορές μηδενίστηκαν, καθώς ο τερματισμός έγινε υπό αυτοκίνητο ασφαλείας, ο Albon έμεινε εκτός βαθμών, αν και είχε πάρει αρχικά την τέταρτη θέση!
Ο δε Bearman έλαβε ποινή λόγω επισφαλούς ελευθέρωσής του στα pit από την ομάδα του, καθώς βρέθηκε πολύ κοντά στον Nico Hulkenberg που χρειάστηκε να κάνει ενέργειες για να τον αποφύγει στο pit lane.
Αντίθετα από την επαφή Verstappen – Antonelli, το συμβάν αυτό δεν οδήγησε σε επαφή ανάμεσα στους δύο οδηγούς, γι’ αυτό και η ποινή ήταν πέντε δευτερόλεπτα και όχι δέκα.
Οι τρεις αυτές ποινές είχαν σαν αποτέλεσμα και οι τρεις οδηγοί να χάσουν τους βαθμούς του χθεσινού Sprint. Μεγάλοι κερδισμένοι, ωστόσο, ήταν οι Yuki Tsunoda, Kimi Antonelli και Pierre Gasly.
Locked in 🔒Let’s go qualify 💪#F1 || #MiamiGP 🇺🇸 pic.twitter.com/k8CRwOKK4H
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) May 3, 2025
Ο Ιάπωνας της Red Bull ανέβηκε έκτος από ένατος, κάτι που αποτελεί τη δεύτερη φορά που βαθμολογείται με τη νέα του ομάδα.
Ο Antonelli ανέβηκε 7ος, με την επαφή με τον Verstappen στα pit να του κοστίζει σημαντικά, ενώ βαθμό πήρε και ο Γάλλος της Alpine.
Και επειδή στο F1fan.gr ποτέ δεν συμβιβαζόμαστε και θέλουμε πάντα να προχωράμε μπροστά, μπορείς να μας ακολουθήσεις στο Facebook, και στο Instagram, όπως επίσης και να γραφτείς στο εβδομαδιαίο Newsletter μας!